wat moet ik doen?

removed

xx

Als ik heel eerlijk mag zijn. Ik vind dat je enorm overdrijft. Midden in de nacht huilend opbellen gaat een beetje ver naar mijn mening… Natuurlijk zou hij ook initiatief moeten tonen, en tijd voor je vrij moeten maken. Maar misschien moet je daar dan een gesprek met hem over voeren, in plaats van je zo kwetsbaar en afhankelijk op te stellen. Ik denk dat als je je zo gedraagt tegenover hem je uiteindelijk alleen maar meer pijn zal gaan voelen, zeker als hij niet, naar jouw idee, genoeg tijd voor je vrij maakt.

Je bent zeker niet opdringerig. Ik zou echt een serieus gesprek met hem hierover voeren.

ik heb er nou al twee x met hem over gepraat en dn zegt die dat die wel meer initiatief gaat tonen maar dt doet die gewoon niet…

Beeeetje opdringerig ja. Denk eens aan die mensen die hun vriendje een maand niet zien ivm met ver weg wonen ofzo, die gaan ook niet gelijk midden in de nacht huilend opbellen. Ik zou er met hem over praten.

Nou gaan huilen en slijmend smsen vind ik sowieso een beetje gaar.
Maar dat zal wel aan mijn leeftijd liggen.

Enfin, zoek hem op zou ik zeggen.
Ga eens spontaan bij hem langs als je weet dat ie thuis is.
Want je moet niet in problemen denken, maar in oplossingen.
Dus bespreek een dag dat je wel allebei kan en ga wat leuks doen dan.
Ook een uurtje 's avonds samen zijn is leuk hoor! Er hoeft niet gelijk een dag verbonden aan te zijn.

njaa kijk er zijn dus maar twee dagen dat wij samen kunnen zijn en hij woont gewoon ver weg, moet twee uur reizen wil ik bij hem zijn…

Ligt niet aan je leeftijd, want er zit 7 jaar tussen ons en ik vind het ook gaar.

nja dan hebben jullie blijkbaar nog nooit iemand echt gemist, en ik ben sws een emotioneel wrak…

Haha ik snap je wel.
Ik zie m’n vriend alleen in 't weekend. Ik studeer in de stad en hij werkt thuis, 100 km verderop. En soms heeft ie dat weekend wel eens volgepland zonder dat ik dat weet. Ik was de laatste tijd ook enorm teleurgesteld omdat ik altijd een week uitkeek naar onze afspraakjes en hij dan iets anders had, ik was kwaad en verdrietig, net zoals jou en smste ook dat ik 'm miste enzo. Maar we hebben afgesproken om erover te praten, vandaag. Hopelijk kunnen we een systeempje bedenken. Dus ik raad jou ook aan om gewoon een gesprek te hebben. Ik ga bijvoorbeeld voorstellen dat àls hij naar vrienden gaat, hij daarvoor of daarna eventjes bij mij is en dat geldt ook voor mij. Maar je moet ook begrip opbrengen voor hem, weekend is weekend en het is moeilijk om 't op te offeren voor je vriendin terwijl die week al zo vermoeiend is. Jullie komen er wel uit!

Waar slaat dit nou weer op?

-___-" EEEEN de beginpost is gone.

Okeee vooral die laatste reactie van jou is vaag. (ineke bedoel ik dan)
Hallo, je moet ook tegen kritiek kunnen.
Je wilt toch dat we je helpen of niet dan? O_o

EN NEE als je dit leest niet weg klikken.
Hallo, hee, als je geholpen word staan we niet gelijk aan jou zijde, het kan jou schuld ook namelijk zijn.
Dus jij kan ook fout zijn geweest. *weet ikveel wat er gebeurd is maargoed*
IEdereen maakt fouten en nu niet zeiken.

A-MEN!

Mss overdrijft ze een beetje in haar woorden maar een langeafstandsrelatie is best frustrerend, hoor.

Leuk, beginpost veranderd :x

Inderdaad. Ik snap best hoe ze zich voelt.
Ooka is de beginpost weg…

wt is er zo gaar aan dn dat als je iemand mis je hem huilend opbelt?sorry hoor maar dt snap ik niet.

ja sorry had et gevoel dat iedereen vond dat ik me beetje aanstelde :blush: dus vewijderde daarom maar:$ tog fijn dt niet iedereen dat vind:)

nou kijk, misschien komt het voor hem (en miss voor ons) een beetje overdreven over.
En dat je je dan heel afhankelijk opstelt.
En misschien, kan dat juist averechts werken. Maar elke jongen vat dat denk ik anders op, maargoed.
Ik zal iig even met hem praten. En misschien heeft het geholpen dat je hem opbelde dat hij dacht van : Oh kut!

Maargoed. ja.
xd
UP.

jaa dat is precies wat ik bedoel! ik keek! ik miste hem al de hele week en had super zin om weer bij hem te zijn, en toen die vertelde dat die al iets anders ging doen ( en gewoon het idee dat ik he dan nog een week niet zie) maakte gewoon dat ik me heel kud voelde en hem huilend opbelde , ik hoop ook dat we er uit komen, thnx voor je reactie iig! :slightly_smiling_face: