wat moet ik doen?

ik heb vorig jaar een tijdje een rot periode gehad met mijn vriendinnen, ze hebben mij toen drie maand genegeerd. We hadden een grote groep van zeven, maar binnen die groep ging ik dan weer meer met 2 meiden om. Ik zat toen altijd alleen in de klas. Ik was niet van plan om dit te pikken dus heb ik ze ernaan gevraagt of het aan mij ligt ofzo, maar ze wouden niks zeggen. Ik was bang ze hellemaal te verliezen dus belde ik elke vrijdagavond, zaterdag, zondag op of ze ook wat gingen doen, zo nodigde ik mezelf eigenlijk uit :slightly_smiling_face:. Soms belde ik en ze zeiden dat ze niks gingen doen, ik vroeg dan of ze mij wouden smsen wanneer ze wel iets gingen doen dit deden ze dan nooit. Maar na de zomer ging alles al veel beter, we kregen weer andere meiden in de groep. Ik ging ook weer goed om met de 2 meiden, wij gingen vaak met ze drieen weg. Maar nu heb ik wel het idee dat ik nog steeds alleen wordt uitgenodigt wanneer ik bel en vraag. Zij gaan veel meer met ze tween om. We hebben het wel een keer over vorig jaar gehad, maar dat was toen we zat alcohol op hadden…
Nu was het zo dat ik vrijdag niks had gedaan en wouw ik gisteren wel wat doen. Ik belde 1 vriendin van me, ze zei dat ze moest oppassen dus ik vroeg of me andere vriendin ook kwam. Maar ze zei dat ze dat nog niet wist en dat ze anders smste. Dit deed ze niet en ik sprak haar later op msn, zei ze al dat ze oppaste en dat ze niet wist of me andere vriendin kwam. Dus ik belde me andere vriendin was die al weg naar het oppassen en wist dat al vanaf gisterenmiddag. Nu ben ik bang dat het weer gebeurt net zoals vorig jaar en wil alles doen om het te verkomen. Maar ik ben niet zo goede prater dus weet iemand wat ik moet doen?

Met je moeder gaan praten.

als ze weet dat ik op haar mail kijk…, ik voel me nouw weer hellemaal depri over dit :frowning_face:

gewoon afwachten,
tenzij je wilt dat je moeder weet dat je op haar mail kijkt
en dan uiteindelijk als ze het zegt gewoon zeggen dat je het niet wilt.

idd.

Geen idee, wachten

up.

Kan je niet gewoon gaan en aan die mensen bewijzen dat je niets mankeert?