Wat moet ik doen??

Laatst ging ik op zaterdagavond met vriendinnen uit. We zaten aan de bar en er zat een hele leuke jongen naast me met zijn vriend. Hij stond steeds op om foto’s te maken van zijn beste vriend die de dj was voor die avond in de club. het was niet meer zo leuk in die club dus we (mijn vriendinnen en ik) wilden even ergens anders heen. Ik stond op en ik merkte dat die jongen mij aan zat te kijken, toen vertelde ik hem dat wij weggingen en of ik hem ook zou zien. Hij deed heel mysterieus en zei wie weet, misschien zie je mij daar ook wel.
We gingen dus naar een andere club maar het was daar ook niet leuk dus besloten we na een tijdje terug te gaan. Toen ikdaar weer zat met vriendinnen kwam hij bij me zitten en we raakten aan de praat. Over school, familie, en werk, tot hij me opeens zoende.

Toen ik die avond thuis kwam smste hij me dat hij het heel gezellig vond en dat die nog een keer wilde afspreken en of ik ook wilde. Ik smste hem dat ik dat ook wilde.
De volgende morgen smste hij me 's middag wanneer we gingen afspreken. ik smste dat we woensdag zouden afspreken en dat we wat zouden drinken. Eerst smste hij dat het een top plan was woensdag. Toen stuurde ik een smsje met de tijd erin. Ik kreeg de dag daarna een smsje met ik weet niet zeker of ik dan kan maar ik laat het je nogwel weten voor woensdag. En dat was dus een week geleden. en nu heb ik nog steeds niks van hem gehoord, of nouja hij heeft me toegevoegd op facebook. wat moet ik nu doen? ik bedoel hij smst me niet terug daarover maar hij voegde me wel toe op facebook…
Moet ik hem smsen, en zo ja wat sms ik?

Maar woensdag is vandaag dus? Hadden jullie dan voor vanavond afgesproken?

nog een keer naar die club gaan, kijken of je hem weer ziet.
dan heeeel hard negeren en op je sexiest gaan dansen, laat 'm zien waar die niet op reageerde!

inderdaad, was dat dan voor vanavond? want dan heb je nog wel een paar uurtjes om een sms te krijgen toch ?

we hadden voor vorige week woensdag afgesproken maar hij zou dus iets van zich laten horen alleen dat heeft die niet gedaan. Ik denk ook wel dat die mij echt ziet zitten want hij smste mij dezelfde nacht nog en de dag daarop.
we studeren allebei en ik weet dus niet of die weer in die club zal zijn of dat die daar ooit nog gaat komen

hmm, zou ik toch een smsje sturen waaarom die niks meer van zich laat horen. hoor je dan nog niks van hem gewoon lekker laten gaan =)

Ja inderdaad. Dat weet je in ieder geval waar je aan toe bent.

ja? zou je een smsje sturen?
Ik wil niet opdringerig overkomen, aan de ene kant denk ik graag of niet. Maar aan de andere kant wil ik heel graag met hem afspreken
Dus wat ik sms ik dan? Hoi hoe gaat het? nee wat dat is zo standaard…

ik zou inderdaad smsen. iets van: hee alles goed? gaan we nog iets doen vandaag? xx

Zal ik dit sturen?
He, gaan wij nog iets doen of was je van plan niks meer van je te laten horen? Of moet ik het niet gewoon zo laten misschien vind die mij toch niet leuk

Dat ‘‘of was je van plan om niks meer te laten horen’’ staat nogal, gefrustreerd en aanvallend.
Je kan beter, gewoon sturen ‘‘hee, hoe ist met jou? xx’’ gewoon leuk, niks bijzonders.
Gaat hij daarop in, dan kan je wel een smsje sturen van ‘‘spreken we nog een keertje af als je kan?:$’’ ofzoiets.

Ik zal niet gelijk DE VRAAG stellen, maar eerst even contacten en dan vragen. Staat anders zo opdringerig.

Zo, een heel verhaal :slightly_smiling_face: