wat moet ik doen??

ik weet dus niet wat ik moet doen, er blijkt zo’n jongen die ik best goed ken mij leuk te vinden we smsen ook enzoo, hij is lief enzoo maar super lelijk! en zo’n andere jongen die ik juist niet zo goed ken blijkt mij ook leuk te vinden, en hij is wel knap, maar ik weet dus niet of hij lief is? Maar wie zou ik kiezen, want ik weet het echt niet??!!

In jouw geval zou ik eventjes wachten met hoop geven aan hen. Leer ze beiden vriendschappelijk kennen en kies dan degene waarbij je denkt dat je een lange relatie met diegene zal hebben.

Of je moet die jongen een make over geven. Innerlijk is belangrijk, maar je moet ook iets leuks hebben om naar te kijken!

Ik zit in hetzelfde schuitje :’) maar je moet voor de lelijke gaan vind ik als je die het leukst vind (doe ik zelf ook), het is ook zo dat hoe leuker je iemand vindt, hoe knapper je iemand vindt… Ik denk dat deze ook wel iets beter bestemd is voor lange termijn dan de andere.

Ik zou die knappe beter leren kennen, misschien is die ook wel heel lief?

jaa dat is misschien wel een goed idee?:grinning:

Het is moeilijk om zo te zeggen, maar kijk gewoon waar je zelf het liefst mee verder zou willen. Let er wel op dat ze geen van beiden playboys zijn :wink:

Is die lieve jongen toch niet zo lelijk of kan je daar voorbij kijken en is hij voor de rest precies wat je zoekt? Dan is dat de betere keuze… Is die knappe jongen ook nog eens heel lief (als je hem wat beter leert kennen)? Dan zou ik zeker voor hem gaan!

Als je het echt niet weet kan je ook nog kijken bij wie je het meest jezelf kan zijn en bij wie je je het prettigst voelt, dat is ook vaak de beste keuze :slightly_smiling_face:

Vetrouw op je gevoel.

okee ik klink als een ouwe oma.

Echt grappig, ik zit in PRECIES dezelfde situatie als jou.

Jeeuj uiterlijk is alles…

Sorry kutopmerking, maar mensen snappen nog steeds niet dat innerlijk belangrijker is dan uiterlijk.

Kies voor de ‘lelijke’. Boeiend, hij is niet lelijk als je 'm helemaal geweldig vind. Dan kijk je daar door heen.
Dan kun je wel zeggen dat het uiterlijk ook iets moet hebben.
Maar nee, innerlijk is toch echt het belangrijkst.

sinds wanneer is uiterlijk belangrijker dan innerlijk?

[i]en waarom zou je moeten “kiezen”
het is geen spelletje waarbij je aan het einde met 1 iemand weg moet ofzo,
je hebt je leven lang de tijd…

leer ze beter kennen,
en dan merk je vanzelf bij wie je beter past[/i]

Dat is het nooit, maar stel dat je toch een beetje terugdeinst voor het idee om intiem te zijn met een jongen vanwege zijn uiterlijk, dan wordt dat ook geen geslaagde relatie :slightly_smiling_face:

inderdaad,het gaat niet om de jongens, maar om jouw gevoel, bij wie jij je het het beste voelt

En halllooo, idd, wake up, innerlijk is toch echt belangrijker dan uiterlijk.

en trouwens, ik zou ze eerst toch goed willen kennen voor ik een relatie begon.

Misschien word je wel op geen van beide verlieft.

ik zou ze eerst allebei heel goed leren kennen en je gevoel je laten sturen.
in iedergeval nú nog niet kiezen als je nog geen duidelijk gevoelens hebt

ik vind innerlijk ook belangrijker, maar ik ken ze alletwee gewoon niet zo goed dus wie zegt dat die knappe jongen niet lief zal zijn?

nou uiterlijk speelt bij mij wel mee op de manier van, hoe kijkt iemand uit zijn ogen? maarja, innerlijk is het belangrijkst! en no body is perfect!

kies voor degene waar jij ook verliefd op bent.