wat moet ik doen?

ik vond een jonge heel leuk, we zoude als hij terug kwam van vakantie afspreken enzo. maar net smst hij ik vind je echt heel erg leuk, maar niet als vriendinnetje.
ik wil toch heel graag met hem gaan. hoe kan ik iets doen dat hij me toch leuk vind ? help me alsjeblieft! :sob::muscle:

Ik ben bang dat je hem beter kunt vergeten.
Er lopen nog zat andere superleuke boys rond op deze planeet. :slightly_smiling_face:

Je kunt hem moeilijk verliefd laten worden,
Hij vind j leuk, maar niet op die manier.
Je kunt hem moeilijk dwingen.

Misschien wil hij jou wel als vriendinnetje als jullie een keer afgesproken hebben, dus ik zou gewoon nog eens met hem afspreken!:slight_smile:

Oke dankjewel!

Ik zou gewoon lekker met hem afspreken, misschien dat hij je toch nog als vriendinnetje wilt. En anders moet je gewoon even afstand van hem nemen… dan gaat je verliefdheid echt wel over. Ga dan lekker op mannenjacht met vriendinnen, je vind echt wel een leuke jongen die jou ook leuk vind !:angel:

Gewoon nog een keer afspreken en laat zien hoe leuk je bent (:
en gewoon nog wat vaker afspreken als die kans er is.
Dan komt er vanzelf wel wat toch?
En zo niet:
Er lopen zooooo veel geweldige jongens rond hihi !

Je kunt het beter vergeten.
Maar je kunt natuurlijk wel nog smsen of hij niet vriendschappelijk wilt afspreken.

Gevoelens kunt je niet dwingen, je zou wel gewoon vrienden met hem kunnen zijn en wie weet dat hij zich toch nog bedenkt?