wat moet ik doen?

-

zo erg is blowen ook weer niet, tenzij zn leven daar vanaf hangt

hmm tsja, mijn vriendje rookt ook, en dat háát ik aangezien mn ouders n broer zijn gestopt.
maar ik denk dat je hem maar zou moeten accepteren zo, en dat blowen
als je iets met hem krijgt kun je vragen of hij daar mee wil stoppen of iedergeval
heel erg verminderen.

Nou als je zelf zo twijfelt?
Voor mij was het de reden om niets te beginnen. Mja ik vind dit eigenlijk wel een huge leeftijdsverschil…

ja dat wel, maar eigenlijk lijk ik helemaal geen 14. Iedereen denkt dat ik 16/17 ben. maar toch…

Wat is er zo erg aan roken en blowen? Als ie nou elke avond een het snuiven was, ok…

Je kan tegen hem zeggen dat hij niet rookt/blowt als hij naar je toekomt/bij je is. En dat hij er iig niet naar ruikt.

als hij het soms/ af en toe eens blowt is er niks aan de hand.
Maar als hij nou zoiezo 1 keer in de week blowt… dat is dan een ander verhaal.
en geloof mij, mensen die blowen wil je niet in de buurt hebben, hun kleren ruiken soms gewoon naar wiet.

Serieus? dat heb ik ook :open_mouth:
jongen die ik leuk vind doet dat ook!
hij rookt soms maar als ik erbij ben niet, ik heb hem dat niet gevraagt maar dat doe hij gewoon omdat dat niet leuk is. ( misschien wil hij dat ook wel niet bij jou doen, en mijn vriend wil graag stoppen en ikzou hem helpen) Je kunt er ook met hem over praten over blowen & roken. Blowen is slecht maar hoe vaak doethij dat? ( en waarom doe thi jdat? zit hij ergens mee? of gewoon om stoer te doen :$? )Ik vind roken minder erg dan blowen marja, veel succes! (: jullie komen er vast samen wel uit!

bedankt voor jullie reacties! =)

en dan nog dat leeftijdsverschil, maar daar kan je niks aan doen ;p

maar waarom blowt hij :$?
doen zijn vrienden dat ook?
of zit hij ergens mee…
dat maakt ook nog wel wat uit.
dat vond ik zo lief van mijn vriendje (bijna) :
hij zei: ik doe het eigenlijk ook gewoon om stoer te doen.
want al z’n vrienden doen het ook ( ik denk dat ikhet dan zelf ook had gedaan:$ )

dat weet ik dus niet…
ik zal het hem wel vragen als hij weer terug is van vakantie!

haha, dat is wel lief dat hij dat toe geeft. ;p
de meeste doen dat volgensmij niet.

gewoon vragen en bij twijfel niets doen.

als hij leuk is zou ik het doen:)