Wat moet ik doen? ;)

Haaaj.
Oke een heel lang verhaal, maar om het ‘kort’ te maken, voor mijn idee dan :’)
Ik zat voor mijn gevoel eerst een beetje met een jongen. Opeens liet ie niks meer horen enzo (wat zijn jongens toch raar?). Op msn zegt ie ook niks meer uit zich zelf. En hij smst niet meer enzo. Er werd eerst verteld dat ie met een ander zat, maar dat is volgens andere ook al niet meer zo. Maar ik vind hem eigenlijk nog steeds wel een beetje leuk. Ik ben hem gister na ongeveer 3 á 4 weken weer tegen gekomen (ik stond daar met nog 2 meisjes) , en toen reed ie met zn scooter langs me (ik stond) en hij lachte echt heel lief naar me, en hij trok zo’n schattig gezicht naar me, en keek me gewoon recht in mn face aan. (is niet uit te leggen, maar laten we het er op houden, ik smolt, zo lief was het!) Sinds dien denk ik, omg wat is tie toch weer leuk … (ik hélemaal blij dat ie me nog herkende natuurlijk!) Dus vandaag rond de zelfde tijd weer naar het dorp gegaan, en ja hoor … zag ik hem weer. Hij keek mij van een afstand weer aan. En hij helemaal stoer doen, en uitsloven met wheelies maken enzo, maar ik stond daar met nog 2 meisjes. We stonden heel breed over de weg waar hij langs moest, maar volgens mijn durfde die er niet langs. Hij wou het eerst wel proberen (hij twijfelde), maar toen reed ie maar de andere kant op. En ik stond hem maar aan te kijken, opvallend :blush:

Maar ik weet nu laat maar zeggen niet meer wat ik moet doen. Hoe moet ik het laat maar zeggen weer ‘aanpappen’ met hem. Hoe zorg ik dat hij mij ook ‘weer’ leuk vind? Natuurlijk kan ik hem dat niet dwingen, maar proberen kan altijd. Hebben jullie tips voor mij hoe ik dit moet aanpakken? (msn?)

Ik hoor het heel graag! :grin:

misschien iets smsen van dat je m wel had gezien enzo, of dat je t leuk vond om hem weer is te zien. dan beetje contact blijven houden via sms/msn en daarna vragen oftie een x iets wil doen?

Misschien weer eens beginnen met praten om msn ?

Misschien weer eens beginnen met praten op msn ?

hm… volgens mij vindt hij je gewoon niet dat. Teveel signalen wijzen in die richting alleszins.

hoe bedoel je? met wat?

@ Shopaholiccc_ ja en wat moet ik dan zeggen :’)

ken iemand me verder nog helpen? :stuck_out_tongue: