wat moet ik doen?

ik zal het proberen zo goed mogelijk uit te leggen :
ik heb nu verkering, maar het begon allemaal als een grap.
want robert, mijn vriend dus, wou mee naar een feest van een vriendin van mij, maarja, die vriendin kende hem helemaal niet dus daarom werd bedacht dat wij dan maar ‘iets moesten hebben’
maar toen zij in een keer een andere vriendin van mij, van ja hij vind je echt leuk enzo. en ik wist dus niet wat ik van hem vond want het kwam in een keer zo onverwacht.
en op mijn verjaardag hebben we gezoend en een paar dagen later heeft hij me gevraagd en ik heb ja gezegd. ja okay beetje logisch als je met elkaar zoent.
maar ik weet dus nog niet wat ik wil, want als ik niet bij hem ben zit ik te twijfelen van moet ik dit wel doen, maar als ik bij hem ben is gewoon alles goed.
en het leeftijdsverschil maakt het wel lastiger, hij is 20 en ik ben net 15 geworden. niet dat mijn ouders er problemen mee hebben, zij schelen ook 7 jaar. en zijn ouders hebben er ook geen problemen mee (voor zover ik weet).
een ander probleem is dat hij het leger in wil, en ik weet niet hoe ik daar mee om moet gaan…
ja lekker vaag probleem wat ik aan het beschrijven ben, maar wat zouden jullie in mijn plaats doen (snappen jullie t nog een beetje)?

alvast bedankt X

Slimme zet.
not.
En als je met elkaar zoent is het niet gelijk logisch dat je gelijk met elkaar verkering neemt.

Niet zo slim van je.
Ik zou het aankijken en als je blijft twijfelen het uitmaken.

ja okay zover was ik ook al, het is ook niet dat, omdat we gezoend hebben we verkering hebben
ik vind dat het te snel gaat, en misschien ben ik ook wel gewoon bang.

Misschien vind je hem wel helemaal niet leuk? Heb je die optie al overwogen?

ja dat heb ik gedaan, maar als ik hem zie verklaar ik me voor gek dat ik daaraan gedacht heb

kijken hoe het verder gaat en als je het dan nog steeds lastig vind
dan uitmaken misschien.