Wat moet ik doen

Hee,

Ik weet niet zo goed meer wat ik moet doen. Ik vind een jongen leuk maar ik weet niet of hij mij ook leuk vind.
Drie weken geleden heb ik hem ontmoet in een discotheek. Maar ik had hem afgewezen met zoenen. Beetje dom ik weet ook niet waarom ik hem afwees, want ik vond hem echt leuk. Volgensmij was hij toen wel beledigd ik kon hem later die avond ook niet meer vinden. De volgende dag had hij me opgezocht op hyves en krabbelde sorry dat het allemaal zo is gelopen en dat ik zomaar weg ging zonder gedag te zeggen.
Later op msn had ik hem uitgelegd waarom ik hem niet zoende en hij begreep het. Daarna hebben we ook leuke gesprekken op msn gehad en hij zei ook paar keer dat hij me snel wou zien. Hij zou vorig weekend ook naar een discotheek gaan waar ik ook heen ging. Maar hij is niet gekomen, hij zei dat zijn vrienden niet mee wouden. Maar ik vond het niet zo erg. Maar deze laatste week, meestal praat hij meteen als ik online komt maar hij begint helemaal geen gesprek. We hebben wel paar keer gesproken maar ik heb het gevoel niet meer dat hij me leuk vind en nog wil afspreken.
Ik las ook op zijn hyves paar krabbels van een meisje dat ze het leuk vond hem weer eens te zien.

Wat moet ik nou doen hem laten zitten of nog proberen met hem te praten?

xx

Misschien één keer vragen of die zaterdag weer naar die discotheek komt? Als hij dan twijfelt, of een smoes verzint…

vraag gewoon of hij wilt afspreken dit weekend. Zegt hij nee? dan weet je genoeg. Zegt hij ja, dan moet je hem gewoon een kans geven.

Precies wat hierboven staat.
Toon een beetje lef.
En durf het hem gewoon te vragen.

SUCCES

Ik wou eerst niet achter hem aan gaan lopen.
Maar jullie hebben gelijk kan het altijd vragen