:'(wat moet ik doen..:'(

Ik heb een hele goede vriendin.
Die al een lange tijd een relatie heeft met een jongen
en vandaag hoor ik ineens dat het uit is
en ze stuurde dat ze niet wist wat ze moet doen nu…
wat moet ik nu doen/zeggen om haar gerust te stellen?:face_with_raised_eyebrow:
help me als je dat kan
xxx

Misschien na haar toegaan, films kijken in iedergeval voor afleiding zorgen. En als ze er over wilt praten , moet je gewoon mee praten en bijv zeggen: dat er meer jongens zijn,
dat het misschien nog wel goed komt,
en dat als hij het uit heeft gemaakt zei wel beter verdient

Maar ook gewoon zeggen van ja misschien kan je beter vrienden met hem zijn enz.

Wat is de reden dat het uit is?

Verder kun je zeggen dat je er voor haar bent. Dat ze altijd haat hart kan luchten bij jou. En bijvoorbeeld een film gaan kijken met zijn tweetjes, met heel veel chocola. =)

ja ik kan nu wel alles gaan opnoemen, maar kijk eens op:

1. zoekfunctie
  2. volgens mij is hier alleens een berichtje van girlscene zelf over gemaakt, zoek maar eens bij lifestyle → leven & liefde en dan even door de pagina’s heen scrollen dan is er wel iets over liefdesverdriet van een vriendin van je, namelijk:

http://www.girlscene.nl/l…din_heeft_liefdesverdriet

ga naar haar toe ofzo!

Vraag haar eerst of ze wel gezelschap wil hebben. Sommige mensen willen liever alleen zijn, anderen willen liever hun gedachten verzetten met een goede vriendin…
Als ze je niet wil zien: laat haar weten dat je er ALTIJD voor haar bent en dat ze je altijd mag bereiken.
Als ze je wel wil zien: als ze dat wil, kan je haar laten vertellen over waarom enz. En je kan haar meenemen om leuke dingen te doen: shoppen, kapper, filmpje kijken, etc.

heeeeel erg bedankt voor jullie lieve tips!
ik ga nu naar der toe & proberen er tóch samen een leuke avond van te maken…