wat moet ik doen..?

pff ik moet het gewoon ff kwijt xd

nou kijk zo jongen vond mij leuk maar hij had het tegen een vriendin van mij gezegd(ze kennen elkaar al hartstikke lang).
maar ik vond hem dus ook leuk, alleen ik wil het tegen hem zeggen maar dat kan dus niet want die vriendin van mij mocht dus niks zeggen en dat heeft ze dus wel gedaan.
Alleen zij wilt helemaal niet dat ik met hem krijg, dus heeft ze allemaal dingen gezegd wat dus grotendeels niet waar is.

Bijv. ik zei tegen haar dat ik hem een beetje eng op een foto vond staan(oke miss niet zo aardig mr het is wel zo xd) , dat heeft ze dus tegen hem gezegd maar ze verdraaide de waarheid zegmaar: ja ze vind je maar eng en ook op al je foto’s. Hij heeft dus gelijk al zijn foto’s weggehaald dankzij haar. Ik vind hem juist niet eng, hij keek alleen eng…

gvd nu zit ik dus met een probleem want ik weet alles wat hij tegen haar heeft gezegd. En nu wil ik zeggen dat ik het weet en dat ik hem ook leuk vind. Maar dat kan dus niet want dan naai ik die vriendin zegmaar want hij vertrouwt haar ook en kan ik miss hun vriendschap ook verpesten…

owh wat moet ik nou doen?

doe net alsof je geïnteresseerd bent zonder dat je dat weet? respect/reactie geven op foto’s, praatje maken

uhhh, die vriendin naait jou ook,
dus waarom zou jij je dan inhouden, als je die jongen leuk vind?
Ga ervoor :wink:

Die vriendin naait jou ook, dus wat dat betreft zou je het hem best kunnen zeggen.
En die vriendin hoeft toch niet te bepalen of jij iets met hem krijgt of niet, dat bepaal jij zelf!
Maar je kunt hem ook gewoon laten merken dat je hem leuk vindt, zonder dat hij erachter komt dat jij al weet dat hij je leuk vindt. Gewoon gezellig met hem kletsen, beetje flirten enzo. Succes ermee!

hallo,die vriendin hoeft niet tegen jouw te zeggen; nee je neemt niet met hem, het is toch alleen maar leuk dan kun je met zijn 3en, en je moet je leven zelf gelukkig maken, en een vriendin die leugens over je vertelt is toch helemaal geen vriendin, ’

ik vind gewoon dat je voor hem moet gaan.

Je doet gewoon net of dat je niet wist dat hij je leuk vond. Misschien komt het dan wel nep over maar dat maakt niet uit :3 als je elkaar leuk vind dan maakt het allemaal niet meer uit toch?
Dus ga er voor!

i agree, gewoon zeggen dat je hem leuk vind!

dankjewel allemaal =]
en nou nog maar hopen dat hij me nog leuk vind ondanks wat ze heeft gezegd en anders dan voor schut staan denk ik:stil:

Waarom vertel je je crush gewoon niet wat je echt denkt… ? Ben je bang dat hij niet zal geloven dat ze alles verdraaide?
Als hij je zal leren kennen, zal hij je wel vertrouwen hoor, hij heeft je lief, dus zal wel :grin:

Zij verpest jouw toekomstige relatie. Wat een vriendin is dat?!
Zeg hem dat je die dingen echt niet zei en dat je 'm leuk vindt.