pff ik moet het gewoon ff kwijt xd
nou kijk zo jongen vond mij leuk maar hij had het tegen een vriendin van mij gezegd(ze kennen elkaar al hartstikke lang).
maar ik vond hem dus ook leuk, alleen ik wil het tegen hem zeggen maar dat kan dus niet want die vriendin van mij mocht dus niks zeggen en dat heeft ze dus wel gedaan.
Alleen zij wilt helemaal niet dat ik met hem krijg, dus heeft ze allemaal dingen gezegd wat dus grotendeels niet waar is.
Bijv. ik zei tegen haar dat ik hem een beetje eng op een foto vond staan(oke miss niet zo aardig mr het is wel zo xd) , dat heeft ze dus tegen hem gezegd maar ze verdraaide de waarheid zegmaar: ja ze vind je maar eng en ook op al je foto’s. Hij heeft dus gelijk al zijn foto’s weggehaald dankzij haar. Ik vind hem juist niet eng, hij keek alleen eng…
gvd nu zit ik dus met een probleem want ik weet alles wat hij tegen haar heeft gezegd. En nu wil ik zeggen dat ik het weet en dat ik hem ook leuk vind. Maar dat kan dus niet want dan naai ik die vriendin zegmaar want hij vertrouwt haar ook en kan ik miss hun vriendschap ook verpesten…
owh wat moet ik nou doen?