wat moet ik doen!?

hai! (:
ik heb een jongen leren kennen via mijn zus.
ik had hem snel op msn , en het ging erg goed tussen ons.
we hadden in de vakantie afgesproken om wat te doen, een paar dagen van te
voren heeft hij ineens afgesmst! ;o
ik vond het heel jammer, maar het kon niet anders ;s,
nadat dat doet hij heel anders. in het begin was die echt heel aardig , en konden we echt heel goed op msn praten enz. , ik vond hem ook leuk, en hij mij volgensmij ook wel!
maar nu ik hem op msn spreek, is die veranderd, hij komt minder geintereseerd over, en dat vind ik echt jammer.
toch wil ik nog wel een x afspreken , maar eigenlijk durf ik toch niet te vragen, want ben bang dat hij niet wil! ;$
wat moet ik doen, en hoe kan ik dat het best doen ?
xx.

Een nee heb je een ja kun je krijgen.
Try it. Wanneer hij nee zegt weet jij genoeg hoef je ook geen contact meer. Ga je lekker naar de volgende. Je moet niet bang zijn voor afwijzing!

Ik zou het gewoon vragen, niet geschoten is altijd mis. Vraag hem anders waarom hij anders doet, misschien heeft hij het druk of heeft hij problemen?

maar ik ben ook bang , dat het zo irritant overkomt bij hem, en dat wil ik toch liever niet ! maar hoe zou ik het dan het best kunnen vragen?

Gewoon; Jammer dat het de vorige keer niet doorging. Zullen we een andere keer afspreken?

Niet te moeilijk over doen. Jongens zíjn niet moeilijk.

haha oke, hij heeft ook nog wel een x via een sms gevraagt, of we nog een x wat gingen doen, en dat wou ik wel , maar na dat smsen hebben we er niet meer over gehad!

Dit soort dingen snap ik nooit echt. Je kunt hem toch gewoon vertellen wat je dwarszit. Spreek af, doe eens gek. Wat heb je nou te verliezen.

ik zie wel wat ik doe! (:
bedankt voor jullie reacties!

*

laat hem gewoon,
als hij je wil spreken zal hij zelf wel iets sturen.
ik wet dat het moelijk kan zijn om hem even te laten maar als hij je echt leuk vind/vond zal hij zelf wel iets laten weten.

ja dat dacht ik ten eerste ook , om te doen.
ik denk dat ik ook wel wacht met vragen. ;$