Wat moet ik doen?

topic mag weg !

Geef hem de tijd om uit te vinden voor wie hij echt wil gaan, die tijd zou jij ook willen als het andersom was.
Zolang hij het niet te bond maakt, en van 2 walletjes eet,moet het kunnen.

Ik zou nu in ieder geval nog niets met hem nemen, aangezien hij ook nog een ander op het oog heeft. Je kunt wel nog gewoon met hem spreken etc, maar ik zou hem op dit gebied even met rust laten tot hij zeker weet wat hij nou eigenlijk wil…

uhu dankjwel.
ik vind hem echt leuk vandaar dat ik me nu ook zwaar kut voel
maar dankjwel:)

als een jongen tussen mij en een ander zou twijfel zou het van mij al niet meer hoeven. ik heb dit zelf ook een keer meegemaakt en ik heb tegen hem gezegd;

jongen ik zal het makkelijker voor je maken, kies maar voor haar, want ik ben meer waard dan een 2e plek.
kom op zeg, het is niet alsof hij tussen 2 producten moet kiezen.

PRECIES!
Als het zo moeilijk voor hem is zou ik er al mee stoppen.
Je bent toch meer waard dan een twijfel… :wink:
Je kunt altijd met hem blijven spreken/ vrienden zijn?
Maar ga op zoek naar een jongen waar jij de nummer 1 100% bent!

uhu dat is waar. maar ik weet het gewoon niet
ik geef om hem snapje
maarja ik wil ook niet op de 2e plek staan
en hij weet het gewoon allemaal niet en ik voel me gewoon zwaar kut
en je hebt idd gelijk dat het zo is maar zo makkelijk kan ik hem denk ik niet laten gaan
weet het niet.

ik snap dat je hem niet zomaar kan laten gaan, en dat het moeilijk is om hem los te laten. Ik zou zeggen dat hij gewoon zijn keuze moet maken, want hij kan jou niet zo behandelen. Je bent meer waard dan een 2e plaats, dus je moet in ieder geval proberen om hem los te laten.
maar maak altijd een keuze waar je zelf gelukkig van wordt…

ja ik denk dat ik gelukkig word bij hem
maarja zo kan ik er weinig aan veranderne. en beter maak hij ze keuze gewoon wel even snel
want heb idd geen zin om op de 2e plek te staan
heel me leven zegmaar
maarja zal wel zien (: dankjwel voor jullie reacties

idd