Wat moet ik doen?

Hallo dames

Ik zat vandaag in de scheikunde les, en er kwam een fantastische boy langs me zitten. Ik heb de hele les niet opgelet en kon mijn ogen niet van hem afhouden. Soms stelde hij mij een vraag, over scheikunde dan, maar ik wist niet wat ik moest antwoorden. Ik stond totaal versteld. Volgende week hebben we weer scheikunde, hopelijk komt hij dan weer langs me zitten.
Wat moet ik doen?..
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
DANKJE:D

srry geen tip.
Upje voor jou!

met hem praten:

‘wow, jij ziet er goed uit! zin om een keertje wat af te spreken?’

^Ja dat, maar eerst moet je hém een paar vragen stellen over scheikunde, dan streel je zijn ego een beetje en dan voelt hij zich slim haha, flirt een beetje hem!! Lach en maak een paar kleine leuke grapjes! Klinkt overigens altijd makkelijker dan het is (voor mij iig hihi) succes meid!

klinkt best wel lomp hahaha, ‘wow jij ziet er goed uit…’
gewoon beetje flirten, misschien vraagt hij jou wel mee uit.
of vraag of hij aankomende vrijdag/zaterdag ook naar die ene club/discotheek/kroeg komt.

titel niet in hoofdletters…

OT: Uuh, ik zou zeggen ga met hem praten als hij langs je zit. Gewoon wat dingen over de les, of over school… Ga het niet te ver zoeken, btw. zoek ook even in de topics die er al zijn over flirttips enz…

haha oke bedankt!
misschien een idee om volgende week maandag iets spannends aan te doen?..

sorry ik zal het niet meer in hoofdletters doen;)

TEN EERSTE JE TITEL IN KLEINE LETTERS AANMAKEN!
En misschien is met hem praten. Ik zal je HOOFDLETTERS aanpassen:3

wat versta je onder ‘‘spannend’’ and don’t make it slutty.

ja, iets wat sexy’er, om hem te verleiden.
jongens kicken daar toch op

Mijn vriendje kickt meer op schattig, het verschilt per jongen denk ik.

Da’s maar net wat 'ie al gewend is… ik heb 't zelf ervaren, dat een meisje met flirten gelijk opgaat met “Spannende dingen” knipogen d’r bij enzo, en tja… zelf ga ik daar gewoon niet op in want dan lijkt 't zo snel in scène gezet en niet serieus bedoeld… je kunt beter een GEWOON gesprek met hem beginnen, aan de hand daarvan zul je merken of je 'm ook echt leuk vind, vind je dat wel dan kun jij 't gesprek altijd nog naar een date sturen :wink:

& that’s how it’s done ^^ :slightly_smiling_face:

Wat is ‘langs iemand zitten’?

Spannende dingen doen klinkt gelijk alsof je seks met 'm wil.
En als hij dat ook zo opvat heb je een probleem.
Al kom je nogal jong over.

een lekkere boy haha… xd
maar, weet je wat ik zou doen?
niet te veel je best doen en er eerst een beetje achter komen wat hij van jou vind. En niet omdat hij 1 keer langs je is gaan zitten helemaal verliefd gaan zitten zijn…
maar toch, succes!

Is dat niet Brabants ofzo? ;p “Hij zit LANGS mij” klinkt ook zo heerlijk fout weer eh :wink:

Hij zit dan toch in je klas? ik snap het niet want dan is hij je toch wel eerder opgevallen ofzo, maar goed xD

anywaaaay… gewoon leuk met hem gaan praten, eerst over scheikunde en of hij je kan helpen en je raakt vanzelf wel aan de rpaat & leert hem kennen.

Gewoon eerst met hem gaan praten en wat meer met hem in contact komen. En bedenk van te voren wat dingen die je wilt gaan zeggen i.v.m. dichtklappen. (:

oke ja jullie hebben mij door, ik kom inderdaad uit brabant… bij ons zeggen ze altijd langs, dat zit er gewoon in.
maar in ieder geval bedankt voor jullie tips!
ik ga 't maandag proberen.
ja het is een keuzevak, en dan kom je allemaal andere mensen tegen uit andere klassen. en we hebben nogal een grote school dus ik zag 'm nu voor het eerst.