wat moet ik doen

Ik zit best met een dom probleem.
Ik ken een jongen en die is best wel heel erg knap.
Ik vind hem een player, maar mijn vriendin niet.
Hij vond mij knap, ik weet niet of het nu nog zo is.
En toen gaf hij allemaal reacties op mijn foto’s. bij hyves
Maar ik vond dat niet leuk, het is al heeel lang geleden toen zat ik nog niet in een normale fase.
Dus toen zei ik dat hij raar was.
Toen was het een poosje stil,
en later was het weer bij hyves, zijn we nog vrienden op hyves dan.
dus ik zei ja en nog wat, weet ik niet meer.
en toen ging het nog wat over en weer.
En toen zei ik dat ik hem eng vond(toen, zegmaar in die domme fase)
dus hij zo: oh dus je vond me eng.
ik dacht kut.
maar op school ging ik glimlachen.
en hij ook.
en toen was het vakantie.
en toen ging ik de hele tijd aan hem denken.
maar na de vakantie, keek ik op zijn hyves.
En vroeg hij aan veel meisjes nummers en msn.
Dus wat vinden jullie.
hem vergeten, of weer gaan glimlachen?(want ik negeeer hem nu)

Liefs

oja ik kwam uit een lokaal, ik weet niet of hij het expres deed maar hij beukt mij keihard tegen een deur aan. Mischien tenminste dat denk ik nu, hij krijgt meestal iedereen alleen nu niet mij.(oke dat idee is best dom)

Vergeten? Wat vergeten? Ik snap er niets van, je vond hem raar en nu opeens leuk en hij is bezig met andere meiden? Dan ga je toch achter hem aan of ben ik gek?

Een jongen die aan ,zoals jij zegt “veel”, meisjes hun msn en nummer vraagt is niet goed.

[i]CheesecakeMedium
Claire
1,993 berichten
Lid sinds February 2009

--------------------------------------------------------------------------------

Vergeten? Wat vergeten? Ik snap er niets van, je vond hem raar en nu opeens leuk en hij is bezig met andere meiden? Dan ga je toch achter hem aan of ben ik gek?[/i]

of ik hem nu moet vergeten.
ik vond hem raar ja, maar ik weet niet of ik hem wel leuk vind.
Liefs

ik denk dat hij in je geïnteresseerd was omdat je “onbereikbaar” was voor hem. Als ik het zo hoor is het niet iemand voor een lange relatie, zo iemand die denk van “ik heb haar, wie nu?” snap je? Het is maar net wat je verwacht van een jongen. En lange, betrouwbare relatie zit er niet in denk ik. Maar jij kent hem beter dan ik. Als hij een player is zou ik hem laten gaan. (hierdoor is de kans wel groot dat hij alleen nog maar meer achter je aan gaat.)

Tsja als je dat niet zeker weet spreek je hem gewoon aan denk ik.
Een praatje maken en dan maar zien of ie echt zo leuk is als jij denkt!

FUCK THE PLAYER

LOVE THE STAYER.

sorry moest even.
Maar inderdaad als het een player is zou ik er niet echt aan beginnen…

Niet lullig hoor, maar het is een player. Vergeet hem!

Je hebt alleen maar geglimlacht. Dan heb ik alleen gister al met 1001 jongeens gesjanst.

Haha echt :stuck_out_tongue:
& meisjes :expressionless:
Maar dat wil ik niet, oké niet meer glimlachen.

vergeten,

alhoewel het wel super moeilijk is zeker als je zo iemand aantrekkelijk vindt zeg maar, ik weet wel wat je bedoeld, maar je bereikt er niet echt veel mee, ja maybe krijg je een tijdje een relatie en wordt je kort daarna keihard gedumpt.

doe waar jij je goed bij voelt!

het maakt niks uit of jij hem leuk vind.
Hij vind jou niet leuk, anders had ie echt niet aan al die meisjes zn msn en nummer en weet ik veel gegeven.
forget him