wat moet ik doen?

Heej, ik heb een probleem en weet niet wat ik nu moet doen.

In de vakantie heb ik de broer van een goede vriend van mij leren kennen.
En ik begon met hem te praten en hem telkens beter te leren kennen.
En na een tijdje begon hij mij te knuffelen en te kietelen en te plagen en van die dingen en ik werd verliefd op hem.
En op een dag ging ik mee naar de ardennen met hun gezin en was ik met de terugkeer van de ardennen zo moe dat ik wou slapen,
hij zei dat ik tegen hem mocht aanliggen, dus deed ik dit.
Daarna nam hij zachtjes mijn hand vast en begon er heel de tijd over te strelen
(zonder dat iemand anders het zag.)
Ik was toen kei gelukkig.
Dus iedere keer toen ik daar kwam (en ik kwam/kom veel bij hun thuis)
zat hij mij te knuffelen en te kietelen enzovoort,…
en ook iedere keer als ik met hem in de zetel zat of op zijn bed nam hij iedere keer mijn hand vast en begon het weer opnieuw.
En een maand geleden vroeg hij ineens op msn of ik verliefd op hem was
dus ik antwoordde eerlijk van ja
en hij zei dat hij wel ietsvoor mij voelde maar het niet zeker wist en dat hij bang was voor de reactie van zijn broer, en hij zei nog ‘you never know what will happen in the future’
en sinds die moment, knuffelt hij mij nog meer en plaagt hij mij nog meer en doet hij nog verliefder.
Nu weet ik niet wat te doen.
Want hij doet alleen zo tegen mij en niet tegen de rest van de vriendinnen van zijn broer.
Wat denken jullie?
Want een vriendin zegt dat hij met mijn voeten aan het spelen is, en een andere vriendin zegt dat ze denkt dat hij nog te verlegen is voor iets verder te doen omdat hij ngal verlegen is met meisjes en nog nooit een vriendin heeft gehad.
En ik weet het echt niet meer.
Moet ik blijven hopen dat er iets komt en pijn hebben terwijl door de twijfels, of moet ik verdergaan, en pijn hebben om hem te moeten vergeten?
Sorry voor het lange verhaal & ik hoop dat het duidelijk is :slightly_smiling_face: x

ik zou de volgende x dat hij dat weer doet tegen 'm zeggen, ik vind 't fijn als je dat doet & ik vind je heel leuk, maar vind jij mij ook leuk? want als je me niet leuk vind kan je er beter mee stoppen want dat maakt je alleen nog maar meer leuker. doet ie 't dan nooit meer, dan weet je dat in ieder geval, maar er kan ook iets heel anders (leuks) uitkomen, succes.

het probleem is dat ik redelijk verlegen ben in gevoelens uit te drukken ^^
dus ik hoop dat ik het zal durven :grinning:
en bedankt voor de hulp!