wat moet ik doen?

ik had een vriendin S. en k ging heel goed met haar om enzo we waren bijna elke dag samen maar opeens ging S echt super veel met mn beste vriendin om en tegen mij deden ze allebij steeds droger, nu heb ik ruzie met haar gekregen omdat ze vond dat ik was veranderd. maar nu loopt ze allemaal dingen over mij de roddelen die niet waar zijn & tegen de jongen waarmee ik zat heeft ze allemaal onzin gezegd. en nu is het over tussen mij en hem en S. praat nog steeds tegen iedereen over mij… nu loopt ze helemaal tegen die jongen te slijmen terwijl ze zelf een vriendje heeft en ik kan niks ertegen doen omdat ze dan zegt dat ze naar me vader gaat over dat ik rook enzo & hij weet t gewoon maar nu ben ik bezig met stoppen en dat weet me vader maar S. zou dan naar hem toe gaan om te zeggen dat t niet zo is enzo… en ik vind dit echt niet leuk meer. ze pakt m’n beste vriendin af , ze praat over me tegen iedereen en ze pakt de jongen die ik zó leuk vind allemaal van me af :frowning_face:.
wat moet ik nu doen?

duidelijkere titel AUB!

met haar praten?

ja ik weet niet een andere;$. & kan hem nu niet meer aanpassen xd.

al gedaan ze wordt er alleen maar bozer op… & ze vind dat k ben veranderd om iets wat ik had gedaan, maar dat was met 2 andere meisjes en ze is alleen boos op mij met de ander gaat ze heel goed om en met die andere ook…

upjeeee

snap er geen hol van

ik ook niet

het klinkt wel of je het zelf veroorzaakt hebt, met dat roken en alles
maar ik snap het ook niet helemaal 100procent

Omg zo te lezen lijkt me dat echt een k*twijf dat meisje.
dreigd ze ermee dat ze naar je vader gaat om het te vertellen van dat roken?
Dat is echt heel zielig.
Maar upje voor jou, ik weet niet echt wat je kunt doen…

lol

Ik kan het niet lezen en ik ga ook geen moeite doen met het helemaal proberen te begrijpen, maar op mij komt het over als; had je niet moeten gaan roken.

Stoppen met roken sowieso en die zogenaamde vrienden geen aandacht meer geven.

Misschien moet je ook is wat duidelijker tegen haar gaan doen. Aangezien wij dr ook niks van snappen.