Wat moet ik doen?

Ik ben hier nieuw, en ik heb nog niet echt het idee hoe het werkt
Maar ik heb een probleem

Ik vind een jongen best wel leuk. En de ene keer denk ik dat hij mij ook leuk vind, maar dan zijn er andere meisje bij, en dan doet hij daar ook heel lief tegen.
Ik heb ook sinds 3 jaar weer contact met mijn ex. We hadden heel erg ruzie, maar dat is nu weer goed. Maar nu wil hij mij dus de hele tijd zien, en vraagt hij steeds of ik naar de skatebaan kom.

Wat moet ik doen? Ik zit hier best wel mee eigenlijk

Wil er iemand een reactie geven ofzo??

nou, ja vind je je ex nog leuk? Want dan kan je wel met hem afspreken,
zo niet, kan dat ook wel maar dan moet je hem wel duidelijk maken dat het puur vriendschappelijk is.

en met die andere jongen… tja… Als je het echt wilt weten moet je het gewoon vragen, maar volgens mij doet 'ie gewoon aardig tegen je, maar meer niet…

Moet je toch zelf weten. Als jij je ex ook weer wilt zien ga je naar de skatebaan. Als je hem niet wilt zien ga je niet.

ik zie het probleem niet?

Misschien he, moet je met hem praten Ö

Ik zie ook geen probleem xP

Het probleem is dus dat ik eigenlijk niet met die jongen DURF af te spreken
ik weet niet waarom

Daar moet je je gewoon overheen zetten. Als het klikt word het heel gezellig, klikt het niet dan merk je dat vanzelf

niet denken maar doen, wat kan er verkeerd gaan??
je hoeft hem toch ook niet meteen leuk te vinden, je kan gewoon naar die “skatebaan” komen, als je hem leuk vind moetje dat miss een beetje laten merken, knap je op hem af laat je ook merken dat het niks gaat worden (en dan hoef je het niet recht in zn gezicht te zeggen, maar je kan wel een beetje afstandelijk doen), met die andere jongen, je moet gewoon een beetje met hem flirten, en hem laten zien dat je hem wel ziet zitten, flirt hij terug, kan je een kans op m wagen, doet hij gewoon vriendschappelijk, ziet hij jou waarschijnlijk gewoon als vriendin ipv crush. veel succes!