wat moet ik doen.. :\

Ik heb deze zomer een jongen via 1 of andere site leren kennen. Ik weet het: heel kansloos, maar ik verveelde me toen =P voor mijn gevoel klikte het heel goed en we smsten en msnden heel veel. En ik denk voor zijn gevoel ook wel, want we zouden een x gaan afspreken.
Toen had ik hem een x gebeld, en ook al was hij veeeel minder spraakzaam als ik had verwacht, ik bleef hem leuk vinden.
Maar toen kwam ik erachter dat hij echt heel veel meisjes via die site kent. En hun allemaal berichten stuurt met: lekker :blush: Dus nu voel ik me eigenlijk gewoon 1 van de velen ook al denk ik niet dat hij die meisjes ook allemaal zoveel smst.
Maar nu is mijn vraag: Kan ik hem het beste gewoon ‘negeren’ ? dus niet beginnen met msn/sms, want dat doe ik meestal wel =P maar kijken of hij uit zichzelf tegen mij gaat praten? En als hij dat niet doet hem gewoon helemaal proberen te vergeten?
Of moet ik júist tegen hem gaan praten op msn en hem smsen?

gewoon negeren en als ie niet meer tegen je praat nou dan heeft ie maar pecht

Negeren. Klinkt moeilijk, maar zo kom je er wel achter of hij je wel écht leuk vindt en zo niet, dan heeft ie pech. Dan mist ie wat, lijkt me? :slightly_smiling_face:

kijk, aan jullie heb ik wat :grinning:
bedankt!
maar als hij wel begint met praten op msn, zal ik dan gewoon enthousiast terugpraten of een beetje euh… ‘afwijkend’ ? =P

Afwijkend, like:
Hoi.
en verder niks, haha :stuck_out_tongue:

Maar hy weet niet dat ik me 1 van de vele voel om het zo maar te zeggen…
Dus als ik opeens heel afwijkend doe, weet hy niet waarom.
Dus moet ik er op de 1 of andere manier nog een opmerking over zeggen? =p

nee joh, gewoon op een subtiele manier veel meer hard-to-get worden. als ie je echt wil, dan gaat ie achter je aan. en dan ben je ook niet een van de velen.

Wát een loser, gewoon geen aandacht geven en heel droog doen. Dan gaatie vanzelf weg en vergeet je hem

ja, maar misschien heeft ie dan een voorgevoel? :stuck_out_tongue:

je verteld het zelf al, je bent een van de velen. Negeren dus.

precies.

gaat hij niet achter je aan, dan weet je wat hij van je dacht en dat het gewoon een domme player is die jou niet waard is.

dankjullie! :slightly_smiling_face: