Hoi allemaal,
Ik heb een groepje vriendinnen. We zijn met z’n drieeën en we proberen veel af te spreken en geven erg veel om elkaar. Leuk en niks mis mee toch? Nou ja, er is dus een groot probleem.
Laten we mijn vriendinnen even A en B noemen. A heeft een meisje dat ik ken ( noemen we even C) door haar depressie geholpen. Dat is verder prima en heel fijn, maar A zit letterlijk en figuurlijk aan C vast. Ze wordt als het ware gemanipuleert door C. C moet altijd met ons mee naar van alles terwijl ik en B dat niet willen. A wil dat eerst ook niet, maar valt uiteindelijk voor C en vergeet mij en B volledig. Ik en B hebben het daar vaak met haar over en wijzen haar hierop. C wil onze vriendinnengroep als het ware uit elkaar trekken. A accepteert bovendien nooit onze meningen en kan erg slecht tegen kritiek, boos op haar worden is dus heel vervelend. Ze kan al haar problemen wel bij mij en B kwijt, maar wij kunnen dat niet bij haar, dan lult ze erover heen. Dit is heel vervelend voor mij, maar al helemaal voor B, die haar allerbeste vriendin is. A wil maar niet luisteren. Het ergste is nog dat een ander vriendin die eens mee ging naar een concert het zelfs door had terwijl ze niet wist waar het over ging en hoe het zat
Het klinkt allemaal heel ingewikkelt maar ik en B weten er geen raad mee. Weten jullie misschien wat we kunnen doen?