Wat moet ik doen ??

Ik ben heeeel erg verliefd op een jongen,
alleen…
vorige week vroeg ik aan 'm of hij op vrijdags naar mij zou komen,
nou hij moest nog even kijken of tie kon, dus ik vroeg zo of ie dan nog ff zou bellen over die vrijdag,
zegt ie: jaa ik bel.
wat doet ie? hij belt niet. (ik stuurde 'm op donderdag nog smsje of het nou nog doorging, die beantwoordde hij niet)

afgelopen maandag vraagt hij aan me of hij een keer met me mee mag naar mijn kerk. dus ik zeg: jaa is goed! maar hij moest nog ff kijken of hij (morgen) kan.
Toen hoorde ik een poos niks van 'm,
kwam hij afgelopen donderdag weer online:
dus ik vraag zo: gaat zondag dan nog door?
zegt hij: Oh! helemaal vergeten! ik vraag straks wel ff of het kan (want zn moeder was boodschappen doen.)
ik zeg: krabbel je me morgen dan???
hij zegt: Jaa ik krabbel je!~
ik zeg: niet vergeten hea!
hij zegt: nee ik krabbel je morgen echt, promise.

heeft hij me gisteren dus niet gekrabbelt.
en zo doet hij nou altijd, ik ben het echt spuugzat dat ik dr de hele tijd met mn neus achteraan moet.
dus wat zouden jullie doen::

• een tijdje niks van je laten horen en dan maar kijken of hij eindelijk achter jou aangaat
  • hem opbellen en confronteren met de feiten xd
  • gewoon schijt aan hem hebben en denken: hij ist niet waard.

of wat anders??

xxx

Optie 1 of 2.

Ik zou eerst optie 2 doen en als dat niks uithaalt optie 1 (ja en als dat ook niet werkt optie 3 dan maar :stuck_out_tongue:)

Ik vind optie 1 altijd zo slachtoffer-achtig.

laat hem gewoon jij vind hem leuk maar hij reageert niet dus zo leuk vind hij jou niet anders had hij er wel wat voor over

Kans is datie gewoon niet geintresseerd is, kan ook. maar daar gaan we even niet van uit.
laat gewoon ff niks horen, dan weet je vanzelf hoe belangrijk je nou eigelijk wel niet voor hem bent.

laat even niets van je horen, dan merk je vanzelf wel of hij jou ziet zitten als ie tenminste nog achter ej aan gaat. anders moet je het laten liggen… er zijn nog zoveel leukere jongens moet je dan maar denken!

Optie 2

even niets vanje laten horen
en als hij weer belt ofzo om iets af te spreken zeg je :

ja maar gaat het deze keer door ? Want als je niets meer laat weten zoals de vorige keren, hoeft het voor mij niet.

klaar en duidelijk en dan ziet hij z’n fout wel in :wink:

een vriendin van me had dat ook met een jongen.

zouden ze een date hebben, liet hij niks meer horen op de dag ervoor en de dag zelf.
zij was toen met mij&nog n vriendin bij haar, zaten we op vriendins msn, wij zo tegen hem zeggen van; had jij geen date met A?
zeidie; ja maar ik zoek het niet…
aaaii… dat deed pijn. zij boos typen; ja ik ben hier gewoon hoor nou moet je komen nu wil ik met je praten.

misschien zoekt ie 't dus gewoon niet.
mannen…

Als hij online komt op msn begint hij wel altijd tegen me te praten enzo en hij doet wel heeel lief tegen me.

maar ik denk dat ik 'm gewoon opbel en ernaar vraag,

Geef hem een kans nog, nadat je hem ermee hebt gecomfronteerd. En doet ie 't dan nog: dumpendiehap, hij is je dan niet waard -dat is eeen beetje een weirde zin, maar goed :see_no_evil:

Nodig hem nog eens uit, maar ga er dit keer niet achteraan. Als hij het dan nog vergeet of weer niet komt zou ik het lekker laten zitten. Stel hij zou je vriend worden, dan kun je niet echt op hem aan, moet ik zeggen. Komt hij dadelijk zijn afspraken nog niet na.

Oh! En nog iets. Te makkelijke meisjes zijn niet leuk voor een jongen. Als jij elke keer blijft aandringen om af te spreken is er voor hem niks meer aan. Mannen zijn jagers :wink:. (De meeste dan)

hij maakt beloftes, die hij niet na kan komen.
misschien durft ie jou gewoon niet de waarheid te zeggen?
ik denk dat, als hij je echt leuk zou vinden, echt wel ff zou smsen, bellen of krabbelen. niet meer naar omkijken & verder gaan.