wat moet ik doen?

heey

oke ik ga proberen dit zo goed mogelijk te zeggen…
in de vakantie was er een jongen waarmee ik reeks kreeg op snap. we snapte soms maar het werd steeds meer. vaak stuurde we van die oke-doei vragenlijsten door waar ook op stond of je iemand leuk vond ( hij antwoorde toen idk) op den duur begon hij ook te snappen dat hij me leuk vind enzo en ik hem (toen) ook. hij is echt vet cute. hij stuurde ook schat babey liefie lovie bæ en my girl. hij is voor feyenoord dus stuurde foto van tenue , ik zei dat ik ajax toch iets mooier vond en toen zei hij dat hij mij iets mooier vind. en hij zegt loveyou en dat ik speciaal ben en dat ik fk knap ben enzo. ook zonder makeup (stuurde x foto) en dat het een droom van hem is dat hij mij zoent en knuffelen (klinkt heel overdreven maar valt echt mee hoe hij het zei ) (dit is al heel lang verhaal nu al) toen we weer naar school gingen werd ik er niet zo zeker over dat ik hem nkg wel leuk vind… hij zit in de 3e ( ik 2e) en hoort bij de ‘populaire jongens’ en ik weet gewoon dat ik daar ook nooit durf bij te staan… ik ben gewoon een beetje te verlegen. en als ik op school ben kom ik hem best vaak tegen en zie dat hij vaak kijkt maar ik ontwijk zijn blik om geen hoi te hoeven zeggen. hij is wel echt leuk en vet knap enz maar durf het gewoon niet goed en vind hem niet heel leuk ofz maar toch denk ik heel vaak aan hem. ik snap nu ook niet echt uit mezelf (wat hij ook niet doet dus jaa… ) op die manier probeer ik beetje afstand te houden en dat het over gaat want ik ben er gwn nie klaar voor ( heb nog wel snapreeks enz en soms wel een beetje snap maar weinig) ik weet nie goed wat ik moet doen… :sweat: hebben jullie aub tips?

Wat lastig… Ik herken je situatie. Vraag jezelf af waarom je niet met hem wil praten? Of niet bij zijn vriendengroep wil staan? Ben je onzeker? Zorg er dan voor dat je zelfverzekerd wordt door leuke kleding te dragen of een beetje makeup op te doen. Ga in ieder geval wel met hem praten,ik denk dat hij dat ook leuk zal vinden.

Ik lees een twijfel en bij twijfel niet doen. :wink: