Heeei,
Oke dit is voor mij de 1e keer dat ik hierop wat plaats haha dus.
Maarja daar ging het niet om.
Ik heb dus een aantal weken geleden contact gekregen met een jongen via instagram. Helemaal gezellig enzovoort alleen hij ging op vakantie dus konden we niet afspreken. We hadden t erg gezellig op app en zeiden ook al ik houd van je en schat en bby (ja idk why maarja haha het voelde gewoon goed aan bij die jongen) alleen sinds vandaag zei ik dus jaa je moet anders ff mijn 2e account volgen op instagram. (Dat is een account waar ik gewoon grappige foto’s of filmpjes van mezelf en vriendinnen opzet. Tegenwoordig hebben veel mensen dat) en zn reactie was van “wtf, u so weird” en dat ik best wel raar was en dat soort dingen. en hij heeft mij best wel gekwetst daardoor en daarna zei die van ja ik denk dat ik niet ons echt samen zie ik een relatie en dat hij vandaag begon te twijfelen en hij die dingen zoals i love you en schat en bby alleen maar zei om mij goed te laten voelen vandaag. Waarop ik dus zei van hoe kan je nu al zo over mij oordelen en een conclusie over mij trekken terwijl je mij nog nooit in het echt heb gezien en toen zei die dat ik wel gelijk had. Alleen het rare is hij wil wel gewoon nog blijven praten en nog afspreken en dan kijken waar t naar toe gaat. Maar idk wat ik dus nu moet doen? Moet ik gewoon zeggen van jaa dikke doei aangezien die niet eerlijk is geweest of moet ik hem nog een kans geven en wel afspreken ? Pls help me want ik weet t echt niet !
Alvast bedankt voor het helpen ! xo