Wat moet ik doen?

Hoii daar ben ik weer! Voor als je al een van mijn topics hebt gelezen (poosje geleden) hier even in het kort hoe het afgelopen is:
ik ben erachter gekomen via een vriendin dat die me leuk vind en zijn op date geweest… echter moest die snel weg en was het wel wat saai… dit kan ook komen door het akward moment en spanningen enz… maar eerst twijfelde of ik hem leuk vind en nu denk ik niet dat ik hem echt leuk vind.
(laten we hem maar even Y noemen)

nou, ik zit dus op tafeltennis en daar ken ik X van… X heeft veel overeenkomsten met Y bijvoorbeeld: gevoel voor humor, bruine ogen en haren, tafeltennis en ze zitten bij elkaar in de klas.

X en Y zitten in de 1e en ik in de 2, ze zijn in nov en dec jarig en ik in jul dus qua leeftijd verschillen we niet zo veel…

maar ik denk dus dat ik een crush heb op X ik ken hem ook al twee jaar en ik vond hem ook wel aardig enzo, maar niet leuk.

nadat X een tijdje in mijn hoofd heeft rondgespookt, had ik dus laatst een tafeltennis wedstrijd. en ik speelde dus op een tafel naast Y en tegeover X zegmaar… Normaal altijd bij tafeltennis zitten we altijd met een groepje van mijn club gewoon chill enzo…

maar X ging dus alleen maar gamen (hij is verslaafd) enn dat vond ik dus niet echt leuk…

maar op de heen en terug weg zat ik dus bij X in de auto en het was echt vet gezellig, we hebben ook wel dezelfde interesses en eigenschappen enzoo en toen zat die helemaal niet op zijn mobiel enzoo…

maar ik zie hem dus maar 2 keer per week en weet ook niet echt hoe die omgaat met andere meisjes en kan dat dus niet echt vergelijken. maar hij doet dus wel aardig en gezellig enzoo…

maar ik wil dus weten of die me leuk vind… en ik ben bijvoorbeeld niet echt de dunste (niet erg dik hoor) en hij is gewoon normaal… dus misschien vind die me daarom niet leuk ofzoo…

ik wil wel aan een vriendin vragen of die het te weten kan komen, maar ik durf het niet echt tegen haar te zeggen dat ik X leuk vind want zij mag m niet super (wel oke denk ik)… en ik ben dus ook bang dat die me niet leuk vind of friendzoned ofzoo

enn ik heb zn nummer wel alleen durf m dus niet te appen omdat ik bang ben dat die dan anders over me gaat denken… en andere social media’s heeft die niet…

(ik ben soms wat dat betreft een beetje stalkerig (iedereen is dat toch?) en weet dus waar die woont (op de terug weg van die wedstrijd werd die thuis afgezet) en heb dus nu ook een spelletje gedownloaded waar hij goed in is…)

duss wat moet ik doen? hoe kom ik er achter of die me leuk vind?

thanx voor lezen xx anoniempjehh

Vraag gewoon eens of hij samen wil afspreken?

WIJ kunnen niet in hun hoofd kijken of ze je leuk vinden…

Vraag en je krijgt antwoord :’) (bij de jongen dan he)