Wat moet ik doen?

Het zit dus zo…
Ik vind een jongen (Laat ik hem Tim noemen) uit mijn klas echt heel erg leuk. Het is ook echt niet een geheim ofzo want iedereen weet het bijna… ik weet niet zeker of hij het weet, maar ik dwaal weer teveel af. De laatste tijd zijn er wat kleine ruzietjes in onze vriendengroep. Het is ook wel algemeen bekend dat ik en tim best veel contact hebben via snapchat. Maar ik merkte sinds vorrige week dat dat wat minder werd en zat daar eerlijk gezegd ook best wel mee. Vandaag kreeg ik dus van een vriendin te horen dat een ander meisje uit de vriendengroep hem had geappt en letterlijk had gezegt. ‘Zo ik hoorde dat je zoveel contact had met haar’ waarop hij reageerde met ‘hoezo dan?’. Het is ook wel bekend dat ze mij echt niet mag terwijl ik haar nooit iets misdaan heb, maar zelf vond ik dit wel echt heel laag.
Waarschijnlijk heeft ze allemaal onzin over mij zitten te lullen en daar zit ik gewoon heel erg mee en eigenlijk weet ik ook niet wat ik moet doen… wat zouden jullie doen in deze situatie?
Sorry voor mijn lange verhaal, maar ik moest even mijn hart luchten :slightly_smiling_face:

Snap hem gewoon weer, of app hem. Desnoods vraag je wat die ‘vriendin’ van je allemaal heeft gezegd, en zeg je dat jullie het niet zo goed kunnen vinden en het goed zou kunnen dat ze dingen heeft gezegd die niet kloppen.

Bedankt voor je reactie! Ga het zeker proberen xxx

Graag gedaan, veel succes en ik hoop voor je dat het goed komt! :slightly_smiling_face:

Ik weet niet echt wat ik zou doen… als ik het zou durfen zou ik hem vragen waarom hij ineens minder snapt… en anders zou ik hem gewoon door blijven snappen en lekker gesprekken aan gaan… en een tip om veel te weten te komen is om een spel als doen durf of de waarheid te spelen… (of een andere variant… net wat het beste uitkomt) zo kom je achter veel dingen…

Succes!

Thanks voor je reactie!! Ga het proberen :wink: