wat moet ik doen?!

Hi Girls!

Ik vind nu al bijna een jaar een jongen leuk! ik heb 3 keer met hem gezoend,maar hij is zo verlegen! nu elke keer als ik hem tegen kom praat ik misshcien 1 minuut met hem. zijn vrienden zeggen wel dat hij mij leuk vind,maar ik vraag me af of dit waar is. ik wil er natuurlijk wel graag achter komen! ik ben best wel verliefd op hem,en ik ben niet echt een verlegen type. maar omdat HIJ zo verlegen doet,wordt ik het ook tegen hem! Help! moet ik nu juist met hem praten of hem vergeten? ik wil mezelf natuurlijk niet voor gek zetten!

Liefs,x

Gewoon praten en afspreken en vragen. Want als iemand verlegen is gaat hij ervan uit dat de niet verlegen persoon de eerste stappen zet :slightly_smiling_face: Je moet niet iemand laten vallen door zijn karakter :slightly_smiling_face:

Hm, dat is misshcien wel waar! ik a het proberen haha! dankjewel! maar denk je dan dat hij me wel leuk vind? tegen andere meisjes is hij veel opener!

Juist als je iemand leuk vind word je verlegen.

Ik denk wel dat hij je leuk vindt ja.
Je zegt dat je met hem hebt gezoend en in mijn ogen vind je iemand leuk(er) als je met hem/haar zoent.
Ik zou dr dus gewoon voor gaan.
Misschien wordt hij zelf wel minder verlegen als hij merkt dat jij hem Ć©cht leuk vindt.

zeg bij de volgende date dat hij heus zichzelf mag zijn.

maar het probleem is, ik heb nog nooit met hem gedate;p ik heb 1 keer met hem gezoend op het school gala, en daarna 2 keer met uitgaan. dus een date was het niet,daarom vind ik het ook wat lastiger! maar ik heb deze zaterdag wel leuk met hem gepraat, maar hij gaat dus verhuizen naar groningen (ik woon in A`dam), dus ik moet nu wel een actie ondernemen? Maar hoe moet ik dit aanpakken?! x