Wat moet ik doen?

Hi meiden, ik zit met een dilemma.

Vanmiddag heb ik mijn eerste date gehad met een jongen die ik heb keren kennen via een vriendin. Ik had hem eerder nog niet gezien maar we praten al wel een maandje via whatsapp.

Na een super leuke date in een gezellig en knus café eindigde dit en fietste we samen weg, ik was waar ik moest zijn en namen afscheid. Dit was eigenlijk niet het afscheid waar ik op hoopte😪 Hij zei succes nog vandaag doei. Geen knuffel geen kusje niks😬

Ik heb al eerder een vriendje gehad en bij die eerste date gaf ik hem meteen een kusje op zijn wang. Op de een of andere manier voelde het bij de date van vandaag anders. Het klikte wel echt enorm, het was een vlotte prater en was ook geen moment van stilte aanwezig.

Hij kuste me dus niet wat ik al eerder zei, is dit nu een teken dat ik in de friendzone zit? Of is dit normaal?

P.s ik ben trouwens 16 jaar😘

Het kan inderdaad zijn dat hij het alleen vriendschappelijk ziet, maar het kan ook zijn dat hij niet zo goed wist wat 'ie moest doen, dus dat 'ie maar niks deed. Of, (idk of jullie stopten met fietsen??) hij vond het raar om te stoppen met fietsen om een knuffel of kusje te geven ofzo.

Het kan twee kanten op dus, als hij vaker met je wil afspreken kom je er vanzelf achter :slightly_smiling_face:

Klopt, we stopte wel met fietsen maar ik stond al op de stoep, zo’n 2 meter verder. Ik hoop wel dat er inderdaad nog een afspraakje komt, als hij er zelf niet over begint is het dan raar om vanavond meteen weer te vragen wanneer de volgende is? Op een leuke manier natuurlijk😊

Heb je al met 'm geappt na jullie afspraakje? Want jij kunt 'm natuurlijk ook gewoon appen met “he, ik vond het echt gezellig vandaag!!”

Jaa ongeveer een half uurtje na het afscheid, appte ik hem met " ik vond het gezellig met je!:kissing_heart:" hij antwoorde hierop “ik ook​:grinning:” terwijl hij normaal steeds schatje zegt of hartjes gebruikt. Of zie ik nu dingen die er niet zijn??

Misschien wist hij niet zo goed wat hij moest doen, dat kan goed zijn.
Als jij het gezellig vond zou je door kunnen appen met m, en vragen of hij zin heeft nog een keertje af te spreken.

Het kan ook zo zijn dat hij na vandaag zoiets heeft van ik wil alleen vrienden blijven, dit heeft echt niks met jou te maken, dus laat je er niet onzeker door voelen.

Gewoon door blijven appen met m, en over een aantal dagen vragen of hij zin heeft om nog eens af te spreken zou ik doen!

@Bæloverzz
Hoe is het verder afgelopen tussen jou en hem?