WAT MOET IK DOEN?

Ik heb 1 hele goede beste vriend, maar sinds een week geleden hebben we ruzie om iets heel kleins. Ik had hem namelijk iets kleins niet vertelt, gewoon iets kleins wat niemand boeit (bijv dat ik geen spruitjes lust) Hij is daar echt heel erg boos om geworden en wilt nu zelfs onze vriendschap verbreken, ik weet dat hij het thuis heel moeilijk heeft en misschien ligt het ook daaraan, maar toen hij zei dat hij me niet kon vergeven en dat hij niet wist wat hij met de vrienschap aanmoest, heeft dat me echt heel erg veel pijn gedaan…Hij is echt heel erg boos en op de meeste dingen heeft ie me geblokt…

Weet iemand hoe je iets goed moet maken met iemand die ZO boos is maar zo ontzettend veel voor je betekend…

Naar hem toe gaan en persoonlijk met hem praten?

Ik zou vragen waarom hij je niet kan vergeven en waarom hij om dat kleine dingetje boos is geworden

Oke dus hij heeft je geblokkeert op social media. Ik zou hem gewoon opzoeken en even rustig gaan zitten. Probeer niet weer over dat probleem te beginnen maar over hoe je het weer goed maakt. Het is verleden tijd he has to let it go :slightly_smiling_face:

Eerst op een rustige en respectvolle manier contact zoeken en ervoor zorgen dat hij met je wil praten. Daarna persoonlijk afspreken en vragen waarom hij zo boos is.

Nou als ie al om kleine dingen de vriendschap wilt verbreken is ie jouw vriendschap gewoon niet waard. Laat die mafkees maar lekker boos zijn dan.

Topic titel mag trouwens niet in hoofdletters.

Als hij om zo’n dingen al boos word is dat geen vriend. Snap dat hij het dan thuis moeilijk heeft, maar dat hoeft hij niet op jou af te reageren.
Praat er in het echt met hem over dat je niet een pispaaltje wilt zijn waar hij zich op af kan reageren.

Wat iets kleins voor jou is, kan iets groots voor een ander zijn…
(En aangezien ik niet weet wat je precies niet verteld heb, kan ik ook niet oordelen of zijn reactie overdreven is of niet).

Het enige dat je kunt doen, is een persoonlijk gesprek met hem aangaan. Vragen waarom dit hem zo raak, waarom hij zo boos is. En vragen of hij je kan vergeven.

naar hem toe gaan en het uitpraten…

Of hij is overgevoelig, of hij zoekte een reden om jullie vriendschap te verbreken. Omdat je spruitjes niet lust blokkeert hij je op social media en zegt hij dat hij je het niet kan vergeven? Als je moeite doet maar hij wilt je het toch niet vergeven dan zou ik het maar laten zoals het is. Dan gaat ie tenminste later weten wat ie mist… (dat is wat ik zou doen tenminste.)

Whahahahhahhaha ruzie om spruitjes​:joy::joy::ok_hand:

Ze gaf gewoon een voorbeeld…

Waarover heb je precies ruzie?

Ok Lol