Wat moet ik doen

Hi,
Ik zit ergens mee… Ik vind een jongen namelijk leuk, maar nu weet ik niet zeker of hij mij leuk vind. Uit een gesprek tussen hem en een vriend van hem reageerde hij op de vraag of hij mij leuk vind met … en later toen de vraag nog een keer werd gestuur negeerde hij hij het. ik weet niet wat ik hier van moet denken…! Hij is verlegen en begint op whatsapp ook nooit een gesprek, wat ik echt jammer vind. Moet ik zelf de stap zetten en een keer met hem afspreken? Of wachten tot hij zelf naar mij toe komt?

:flushed:

Heeey,
Ik snap precies je probleem, ik heb namelijk precies hetzelfde. Waarschijnlijk vind hij je gewoon leuk en ben jij gewoon veel te onzeker. Stuur hem een keer een appje of hij misschien af wil spreken of bouw het rustig op en zeg bijv via app dat je je verveelt, als hij dan zegt ja ik ook ofzoiets, dan kun je vragen of hij truth of dare doet of zoiets dergelijks. Zo is t bij mij ook gelukt.
Veel succes!
Xx

gewoon aanspreken !

wouw herkenbaar ik vond ook een jongen leuk en dat is ook raar via een vriend gegaan maar wij hebben nu wel verkering :upside_down_face:
ik heb het gezegd via WhatsApp van he J ik vind je eigelijk wel leuk ( heel dom maar werkte wel ) eerst zei hij niks maar daarna wel.
kijk wat bij jou werkt en zelf zeggen is het beste denk ik XX

Bedankt voor jullie reacties ! Ik denk dat ik hem dan maar gewoon ga aanspreken :blush:

Wat ook vaak helpt, is zorg dat jullie allebei naar hetzelfde feestje gaan en ga daar met hem praten! Iedereen is dan toch een beetje afgeleid en zo ziet hij dat jij sociaal bent en het naar je zin hebt met je vriendinnen. Hem aanspreken zal niet zo lastig zijn, je kan hem gewoon vragen hoe hij het feest vindt, of hij bevriend is met degene die het feest georganiseerd heeft etc. Niet geschoten is altijd mis toch? :wink: