Wat moet ik doen?

Heehee,

Om maar gelijk te beginnen: het is sinds een maandje uit mijn mijn voormalige vriend en in die korte tijd is er al weer een ander op mijn pad gekomen. Iemand die ik nog ken van vroeger, waarmee ik ook een soort fling heb gehad.
Nu heb ik wel eerlijk gezegd dat het al een tijdje geleden is dat ik single was en dat ik niet gelijk weer serieus wil gaan daten etc. en dat begrijpt hij ook wel, maar toch vraagt hij me vaak mee om iets te gaan doen, bijvoorbeeld uiteten. Ik heb hem een paar keer geweigerd, maar ben laatst wel meegegaan.
Nu heb ik een vriendin die zegt dat ik gewoon voor hem moet gaan, ook als een soort inkomertje, zodat ik weer meer kan wennen aan het single leven.
En met voor hem gaan bedoelt ze, niet teveel gaan doen, maar wel met hem naar bed enzo.
Als ik eerlijk ben, ben ik hier wel aan toe. Alleen aan de andere kant gaat dit niet veel te snel?
Ik heb nogal een dubbel gevoel en ik weet natuurlijk ook niet 100% zeker wat die jongen van plan is…

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is. Ik weet ook dat dit vooral bij mijn eigen gevoel ligt, aleen ik wilde toch even vragen hoe jullie zouden handelen. :’)

Groetjes,

Karma.

je wilt dus als fwb? Zelf heb ik als het uit is echt even helemaal geen zin in iemand, maar ik zou het ook nooit zomaar doen met anderen. Ik zou me veel te schuldig voelen als iemand mij dan leuk begint te vinden terwijl ik hem maar niks vind en nog niet over m’n ex heen ben…

Als je maar helemaal eerlijk bent tegenover hem (en jezelf!) wat je wilt en verwacht, als dan nog iedereen het ermee eens is en niet wordt gekwetst, waarom zou je 't dan niet doen?

Ligt heel erg aan jezelf. Bij sommige duurt het 10 jaar voordat ze over iemand heen zijn en bij andere een paar dagen. Als je maar eerlijk tegenover jezelf en tegenover hem bent.

Gewoon eerlijk zijn tegenover hem en jezelf… want het kan zo zijn dat hij straks meer verwachtingen heeft als je met hem naar bed gaat…

Bedankt voor alle antwoorden! Ik heb nogmaals met hem gepraat en hij snapt dat ik niets verder wil, dus zal daar ook niet tot aandringen. Ook zou hij het zeggen als hij gevoelens krijgt, want dan stoppen we er dus mee. (Tenzij die gevoelens wederzijds worden, maar dat weet ik nog niet.)