Wat moet ik doen?...

Hallo meiden,
Ik ben relatief nieuw op deze website, dus sorry als ik iets niet doe zoals het hoort haha. :cold_sweat:

Ik zit ergens heel erg mee. Een heel goede vriendin van mij was voor ongeveer 4 maanden bezig met een jongen, ik noem hem even geert. Deze jongen kenden wij beiden via ons werk.
Ik heb ze gekoppeld en uiteindelijk hebben ze gezoend. Dit is uiteindelijk stukgelopen helaas. Nu blijkt dus dat geert mij leuk vindt en ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden. Ik kan namelijk echt heel goed praten en omgaan met hem en ik denk dat ik hem ook wel zie zitten.
Toch zit ik met een schuldgevoel tegenover mijn vriendin, mocht ik iets willen beginnen met hem.

Wat zouden jullie doen?
alvast bedankt x-

Lastig…
Ik zou het zelf niet doen, omdat ik vriendschap heel belangrijk vind. Probeer je eens in haar te verplaatsen. Ik weet natuurlijk niet hoe leuk zij hem echt vond enzo, maar als ze hem écht leuk heeft gevonden zou ik het met “Geert” bij vriendschap houden. Maar als het gewoon bijna niets was (niet veel meer dan zoenen), dan zou je het eens aan haar kunnen vragen hoe zij daarover denkt.

Niet op in gaan. Tenzij je het risico neemt en kans maakt je vriendin kwijt te raken.
Er zijn genoeg andere lieve, leuke knappe mannen. :wink: