Wat moet ik doen

Een paar maanden terug merkte ik steeds al dat er een jongen op school naar me keek als ik langs/voorbij hem liep. Eerst dacht ik dat het wel meeviel maar het begon me echt op te vallen. Ik besefte dat het eigenlijk een hele leuk jongens is! Knap, goede kleding, gewoon een leuke jongen. Nu merk ik dat als ik hem tegenkom ik hem ook steeds aankijk en ik hem eigenlijk ook steeds een “opzoek” in de pauzes etc. Ik merk dat als ik langs hem loop hij ook echt nog steeds naar mij kijkt. Ik wil heel graag met hem in contact komen enzo maar durf niet op hem af te stappen. Heeft er iemand tips etc?
Ik ben btw15 hij wordt in maart 18.
Dankjulliewel!

hij zal waarschijnlijk volgend jaar van school gaan, en jij ook miss? (weet niet welke klas je zit) maar als je hem voorbij loopt miss een keertje tegen hem aanbotsen en kijk hoe hij hierop reageerd

Dankjewel voor je reactie! Als ik hem weer tegenkom zal ik het misschien wel doen, misschien is dit wel een beetje opvallend? Ik zit in havo 3, hij heeft (dacht ik) havo 5 afgemaakt en doet nu 2 jaar vwo erachteraan, dus dan zou hij nog een jaar extra op school zitten.

Ik zou niet tegen hem aanbotsen, gewoon een keer naar hem toelopen en een praatje maken lijkt me beter.

Oef zijn wij verliefd op dezelfde jongen ofzo? Ook in maart 18, ook zo kijken in de aula etc. Haha heb echt hetzelfde, alleen chillen we wel bijna ieder weekend met nog een paar andere.

Ben trouwens even oud als jij dus ik ga dit topic even volgen.

Hahaha ik hoop het niet😂

Gewoon een keer hey zeggen :slightly_smiling_face:

Noujaa als hij de hele tijd naar je kijkt zou ik niet afwachten met op hem af te stappen omdat hij misschien ook wel interesse heeft en er dan niet veel mis kan gaan lijkt me :slightly_smiling_face:

Nee ik ook niet! Zou wel heel toevallig zijn…Toch?

Probeer hem tegen te komen met uitgaan! Ik weet niet of er ergens in de buurt een plek is waar iedereen heen gaat? Of uitzoeken waar hij heen gaat en ook daarheen gaan…
Met uitgaan kun je hem makkelijker aanspreken dan op school (denk ik) (minder awkward) en als het nou helemaal niks is, kun je er snel weer vandoor :cold_sweat: