Wat moet ik doen?

Een vriendin van mij, heeft geen girlscene maar wilde heel graag jullie advies… Dus hierbij:
ik vond een jongen drie jaar geleden best wel heel erg leuk en toen zaten we een beetje met elkaar maar in het echt durfden we niks te zeggen.
Toen ging het een beetje over en toen na een jaar kreeg ik een relatie en hij ook en ik had toen een jaar relatie met die jongen en hij ook een jaar met dat meisje.
En nu is het vijf maanden uit en bij hem is het toen ook uitgegaan en de jongen met wie ik had, vindt mij nog steeds leuk en het meisje met wie hij had vindt hem ook nog steeds leuk dus we konden het goed met elkaar vinden. Toen gingen we vaker praten en vorige week praatte hij een beetje flirterig en toen zei ik voor de grap zullen we daten, hij vond het een goed idee en mijn beste vriendin had/heeft een oogje op een vriend van hem en die jongen ging dus ook mee en die avond was heel gezellig.
We hadden drank en de bedoeling was eigenlijk ook om mijn beste vriendin en zijn vriend te koppelen, dus wij gingen naar boven toe naar mijn kamer.
Na een tijdje probeerde hij mijn mobiel af te pakken en hadden we elkaars handen vast. Ja we waren wel een beetje aangeschoten en we gingen soort van half stoeien en toen belandde ik bovenop hem , en toen lag ik zeg maar op hem en hij drukt mijn naar beneden naar zn geval en toen gingen we half droogneuken (hij zat ook aan mijn billen enzo) en toen hoorde ik ineen keer mijn beste vriendin op de trap en toen ging hij in een keer ergens anders liggen dat was wel heel raar. Toen ze weg was lagen we zeg maar weer in bed en toen zat ik even aan zijn buik en toen ging ik wat naar onder maar ik heb hem niet afgetrokken maar ik zat er wel gewoon aan (hij had zijn broek wel aan zeg maar) na een tijdje lagen we gewoon in bed zeg maar en toen moesten ze gaan en toen gaven ze een knuffel.
De volgende dag heb ik helemaal niks van hem gehoord, zijn vriend had nog wel gezegd dank je wel maar hij heeft echt helemaal niks gezegd.
Als ik wat tegen hem zeg op Snapchat dan reageert hij er ook gewoon niet op, dus vindt hij mij nou leuk of vindt hij mij helemaal niet leuk ik weet echt niet meer wat ik moet doen , ben ik te fanatiek geweest?

Hoe oud zijn jullie?

Sowieso dit ja, dit vraag ik me ook af.

En kan je hem niet een berichtje sturen op WhatsApp? Misschien is hij wel in de war van wat er gebeurd is en wil hij dat misschien liever via app vertellen