Wat moet ik doen?

Een paar weken geleden stond er een jongen bij me op de bus en hij deed veel moeite om mijn aandacht te krijgen om te zeggen dat ik kon gaan zitten maar moest er al uit. Sinds die dag ben ik aan hem blijven denken, ik ben hem beginnen zoeken want ik dacht wel dat hij bij mij op school zat want ik had hem al eens gezien. Uiteindelijk had ik hem gevonden via een school website smartschool maar vond hem niet op facebook dus had ik hem een bericht gestuurd op smartschool. Een paar dagen later kreeg ik een vriendsschapsverzoek op facebook, hij had mijn bericht op smartschool bekeken. Ik was blij. Dus ben ik hem beginnen sturen op facebook. We hadden wel goede gesprekken vooral op 1 dag, een heel open gesprek, we zouden normaal die dag afgesproken hebben om elkaar te zien maar ik kon op 1 of andere reden toch niet komen dus zei ik sorry tegen hem maar hij vond het niet erg en wou nog afspreken en toen hadden we dat “open” gesprek, maar sinds die avond negeert hij mij, hij stuurt niet terug maar bekijkt het wel en ook op sms reageert hij niet. Ik wil weten waarom hij mij negeert en wil hem eigenlijk nog spreken. Maar hoe als hij mij negeert… Wat moet ik doen? Ik krijg hem niet uit mij hoofd… Help me

Als ik jou was zou ik vragen waarom hij je berichtjes negeert, en dat als hij niet meer met je wilt praten dat je dat dan graag eerlijk hoort. Als je dan geen reactie krijgt lijkt het me duidelijk. Heel rot in dat geval, maar dan kun je je er overheen zetten.