Wat moet ik doen?

Meiden help…
Sinds een paar maanden ben ik en een jongen bezig… We hebben het echt super leuk samen en zijn echt verliefd! M’n ouders weten dat ik met een jongen bezig ben en ik vertel ook gwn dat ik naar hem toe ga… Alleen me ouders willen hem heel graag een handje geven dat ze weten wie hij is alleen vind hij dat zelf heel moeilijk… Hij probeert er elke keer onderuit te komen en zo krijg ik het idee dat ie een gesloten relatie wil of alleen wil zoenen en meer niet (mij voor de fun zeg maar) hij zegt wel heel vaak dat ie van me houd maar ik weet het gwn even niet meer miss heeft ie gwn wat meer tijd nodig? Of vind ie dit soort dingen gwn heel moeilijk? M’n ouders beginnen wel steeds meer te zeuren en willen hem ontmoeten en vinden dit allemaal maar stiekem gedoe! Ook omdat we alleen afspreken als niemand thuis is of gwn buiten. Ik heb zelf z’n ouders ook nog niet ontmoet… Ben pas 16 dus snap ook wel dat ze bezorgd zijn maar durf het der ook niet echt over te hebben met hem want ik weet gwn dat ie het niet prettig vind als ik het erover heb! En wil hem ook niet kwijt! Z’n ouders weten wel dat ie soms met een meisje afspreekt maar meer niet vm interesseert het ze ook niet zo!! Zijn er mensen die dit kennen of advies hebben laats zei ie wel weer dat ie voor 2016 een handje zou geven maar daar twijfel ik nog aan…

ik zou het nog een keer goed met hem bespreken :wink:

^zou je echte naam niet gebruiken thessa, kan wat mee foutlopen

voor de ts: bespreek het met hem,