wat moet ik doen?

hoi nou ik heb een jongen leren kennen in de herfstvakantie we gingen via Facebook pratten en toen vroeg die mij nummer dus ik gaf mijn nummer en toen begonnen we heel vaak te pratten op whatsapp en we gingen opeens pratten met xx en ik hou van jou en zo ging het door en op een moment begon die mij te negeren en toen praatte hij weer mee mij en vandaag gingen we pratten en toen gingen we weer mee xx pratten en hij schreef jij bent mooi enzo en toen vroeg ik wil je een relatie mee mij en toen zij die je bent nog te jong en ik wil dat niet voor jou en toen zei ik als je dat vind dan is het jou keuze en toen zei die ja dat vind ik dus toen schreef ik maar ik blijf je leuk vinden en toen zei die het is de beste dat je me verwijderd en blokkeert en op dat moment kon ik niet meer ik was hellemaal down ik begon te huilen en ja het doet zo veel pijn en ik heb nog niks gedaan ik heb nog op app en ik heb hem niet geblokkeerd en toen zei die opeens doeiii en zei die blokeer me aub en ik weet niet wat ik nu moet doen ik zit nog steeds te huilen heeft iemand nog tips of iets dankjewel alvast <3

Ik weet niet hoe oud jij bent en die jongen, maar misschien moet je gewoon even niks doen. En over een tijdje weer rustig praten?

Volgende keer alsjeblieft punten en komma’s gebruiken. Dit lees heel erg vervelend.

Ik zou hem blokkeren ja. En eerlijk gezegd klinkt het allemaal niet zo serieus dus ik zou me er overheen zetten.

Waarom vraagt hij jou hem te blokkeren? Hij kan jou niet blocken ofzo…

er zijn genoeg vissen met dezelfde leeftijd in de zee