wat moet ik doen????

Hey iedereen,
In het begin van het schooljaar heb ik iemand gezien op de speelplaats en ik was meteen verkocht. Ik kon aan niets anders denken en heb hem opgezocht, nummer gefixed en we zijn beginnen praten. Hij zit in het 5de en ik in het 4de middelbaar en hij is echt heel lief en ik ben helemaal verliefd. Een tijdje geleden ben ik erachter gekomen dat hij een vriendin had. Ik heb geprobeerd hem uit mijn gedachten te zetten, niets meer te sturen dit dat… Tot dat ik een keer naar hem was gegaan omdat er in zijn vriendengroep iemand zit die iets van mijbhad genomen. Ik zei niet veel en ben doorgegaan. (Ik heb dus ook nog nooit met hem gepraat, alleen gechat. :astonished: hij is echt altijd bij zijn vrienden en die hebben op alles commentaar en hij is verlegen enzo…) plot stuurde hij terug en we flirten heel veel met elkaar maar daarna kan hij ook een week niets sturen en dan weer wel en ik weet echt niet of hij nu met mijn voeten speelt of niet. Ik moet echt eens met hem praten want hoe kunne we anders ooit echt vrienden worden? Maar hoe? En ik snap zijn signalen niet?! Flirten, niks, flirten, niks pfffff HELP ik denk allee nog maar aan hem.

Ik zou als ik jou was het gewoon aan hem vragen, wat wil hij hiermee? Hoe ziet hij jou? (als goede vriendin of meer?) Met dit getwijfel kom je natuurlijk niks verder. Ook snap ik dat je dit misschien niet durft, maar je hebt ook ooit zijn nummer gefixd, dan durf je dit uiteindelijk vast ook wel! Je hebt een kans van 50%, en als het een negatieve uitkomst heeft, kan je wel eindelijk weer verder en hem proberen te vergeten! Good luck

Heeft hij die vriendin nog steeds?

Thnx ja dat is waar, hij weet dat ik op hem ben… Maar het gaat niet zo heel goed met zijn vriendin en hij. Ik weet ook niet of ik hem nu kan vertrouwen aangezien die nog samen is met zijn vriendin en ondertussen wel met mij flir:s

Ik denk altijd; als een jongen met jou flirt terwijl hij een vriendin heeft, zal hij dat ook doen bij andere meisjes als je later evt zelf een relatie met hem hebt…

jaaa! egt een NO GO voor mij, serieuss

Hij heeft een vriendin en ondanks dat het misschien slecht tussen hun gaat, betekent dat gewoon dat je er niks mee kunt doen.

Precies dit.

Als hij nog een vriendin heeft zou ik het laten. Zo niet zou ik gewoon verder met hem praten, en afwachten en kijken wat er van komt niet teveel ervan verwachten laat het gewoon op je afkomen!