Wat moet ik doen?

Ik heb dringend hulp nodig, er is een jongen waarmee ik heb ge-appt en hij was echt superlief enzo en ik begon hem steeds leuker te vinden, we hebben ook wel s afgesproken en ik kreeg steeds meer kriebels bij hem. Toen kwam ik er achter dat het zo’n jongen is die met meerdere meisjes appt en dan hetzelfde doet zegmaar jullie kennen het vast wel en dus daarom ben ik gestopt met appen naar hem en ik wou ook niks meer van hem want ik wil niet zo gebruikt wordem voor zijn plezier. Dus aan de ene kant wil ik niks van hem maar aan de andere kant is het nu al ff geleden en ik blijf aan hem denken en ik blijf wat voor hem voelen, het is ook de eerste jongen die ik echt leuk vind, dus het is best een harde klap. Maar ik heb dus hulp nodig!

Aan zo’n jongen zou ik mijn tijd en aandacht niet besteden. Dat soort types zijn dat helemaal niet waard. Je komt vanzelf een leuke, lieve jongen tegen die helemaal voor jou gaat.

De aandacht is leuker dan de persoon zelf. Geen contact meer zoeken en lekker tijd voor jezelf nemen.