Wat moet ik doen?

Hi!
Ik zit in de vierde klas en ik vind een jongen (van mijn vroegere basisschool) leuk.
Nu weet ik dus niet wat ik moet doen. Op de basisschool had hij mij een keer verkering gevraagd (want zo gaat dat op de basisschool) en toen heb ik nee gezegd. Nu zie ik hem soms lopen, maar verder dan hoi zeggen kom ik niet. Ik heb zijn nummer en ook zijn snapchat.
Wat moet ik doen om te zorgen dat hij weer geïnteresseerd in mij raakt?
Ik vind hem echt heel leuk!
Alvast bedankt!

Begin gewoon gesprekjes met hem op whatsapp. En vraag of hij een keer met je wilt afspreken, dan praat je over vroeger jullie basisschooltijd.

Waren jullie ook echt vrienden op de basisschool? Want dan kan ke zeggen dat je het mist om vrienden met hem te zijn.
In iedergeval ik snap dat dit lastig is probeer inderdaad met hem gesprekken te beginnen of af en toe rare snaps te sturen ga af en toe afspreken en als je dat nog eng vind om meteen te doen probeer dan eerste met hem te skypen/facetime dan zal het al snel minder eng zijn.
Check wel even van te voren of hij je nog herkend anders is het ook zo lullig om een gesprek te beginnen met iemand die zich afvraagd of hij je wel kent veel succes x😘