Wat moet ik doen??

Hallo iedereen,

Mijn vriend heeft het na 1,5 jaar uitgemaakt. Hij heeft nooit zijn twijfels geuit en opeens was het over. Op vrijdag hadden we het nog over de toekomst, wat we gingen doen met pasen en een etentje met de familie en op zondag middag maakte hij het uit. Er was de laatste tijd wel veel geruzie maar dat kwam voornamelijk door de stress waar we beiden onder leden. Hij zei dat hij een rustige tijd nodig had en ik wil hem dit dan ook geven, maar we blijven nog appen. Zelfs beter dan toen we een relatie hadden aangezien er toen veel spanningen waren tussen ons. Ik weet nu niet meer wat ik moet doen. Hij heeft gezegt dat we volgende week woensdag zullen oraten over alles, maar ik krijg nu ak twee dagen geen hap door mn keel en ik weet bijna niks meer van wat hij zondag allemaal gezegt heeft. Ik heb superveel vragen en weet niet of het verstandig is om de komende dagen nog zoveel te blijven appen. Want als hij twijfelt dan moet hij wel de kans krijgen om te voelen hoe het werkelijk is als we uit elkaar zijn. Wat moet ik doen???
Ik ben bang dat als ik nu het contact verwater het voor altijd zo blijft, en hij was en blijft toch mn beste vriend heeft hij gezworen.
Help me alsjeblieft!