wat moet ik doen ?

Hallo
ik was een jaar samen met iemand maar ik heb het uitgemaakt omdat hij naar een vriendin van mij stuurde dat hij haar graag zag en ermee wou samen zijn :confused: dus heb ik het direct uitgemaakt nu heeft hij er erg veel spijt van hij heeft al zoveel keer sorry gezegt hij Heeft zelf al berichten gestuurd naar mijn moeder voor te zeggen dat het hem spijt ik heb ook heel veel verdriet want ik mis hem zo hard ik kan hem niet loslaten ik eet niet meer slaap niet meer gaat niet meer naar school.
wat moet ik doen ? Hem nog een laatste kans geven ? Of hem laten vallen ? Help me aub

Waarom heeft hij dat gestuurd naar haar?

Misschien moet je met hem gaan praten waarom hij dat naar je vriendin heeft gestuurd. Wat ik uit je verhaal opmaak is dat je het direct hebt uitgemaakt zonder er met hem over te praten. En als jullie elkaar beide missen, en dit staat tussen jullie in, is praten toch de beste optie.

Tja waarom stuurde die dan zulk soort dingen naar haar? En is het nu niet zo bij hem dat hij je vriendin niet kan krijgen en daarom maar bij jou wilt zijn zodat hij toch nog een soort van met jou vriendin kan samen zijn? Ik zou eerst meer duidelijk proberen te krijgen van waarom hij dat deed en hoe die vriendin terug deed dan weet je denk ik beter waar je aan toe bent.

Ik ben het eens met tubbietoast.

en daarbij, je zal wel vaker liefdesverdriet krijgen in je leven. Genoeg vissen in de zee die het wel gewoon bij JOU houden ipv dingen naar je vriendin te sturen, heel apart vind ik dat! Denk dat dat ook wel duidelijk is verder, kan hij wel spijt hebben maar blijkbaar is dat wel hoe hij zich voelt. Waarom zou hij anders dat risico nemen? Maar ik neem aan dat het om een kalverliefde gaat. Zou hem lekker laten gaan en gaan kijken wat de wereld te bieden heeft! Daar heb je zo’n jongen niet bij nodig.

Eens met iedereen hierboven.

Maar, ook even over dat je niet eet/slaapt. Het is super moeilijk om over hem heen te komen, blijkbaar, maar je geestelijke (en lichamelijke) gezondheid moet niet afhangen van een jongen. Het is wel heel belangrijk dat je goed moet blijven voelen en gezond moet blijven leven zónder hem!