Wat moet ik doen?

Ik ben al 3 maanden echt ongelukkig, behalve als ik bij mijn vriendje ben want daar ben ik echt mezelf.
Ik heb maar 2 vriendinnen maar zij hebben allebei een beste vriendin dus ik ben niet super speciaal voor hun. Al eerder heeft mijn beste vriendin van 7 jaar lang me laten zitten voor een ander, daarna vond ik weer een nieuwe beste vriendin maar zij ging naar een andere school.
Ik mis de dingen zoals logeren en afspreken, ik vertel aan niemand alles behalve mijn vriendje.
Als er leuke dingen gebeuren kan ik niet oprecht blij zijn ofzo? Ik snap het niet meer…
En ik ben zooo moe…
Tevens ben ik in een andere klas gekomen waar ik me echt niet thuis voel maar ik mag niet meer naar mijn oude klas. Zij doen leuke dingen met elkaar en die vriendinnengroep uit die klas gaan samen uit en sinterklaas vieren etc, ik word er niet meer bij betrokken.

Waar zijn de dagen dat ik echt gelukkig was en zo hard heb gelachen dat ik in tranen kon uitbarsten?
Wat moet ik doen?

Misschien kan je bij een sport of vereniging gaan, op deze manier is het makkelijker om nieuwe vrienden te maken.
Ik denk niet dat het mogelijk is om naar een andere klas te gaan? Dus het enige wat je kan doen is het beste er van maken. Probeer eens om met andere klasgenoten te praten ipv de klasgenoten waar je normaal gesproken mee praat, misschien zijn ze wel heel aardig!

Ik zit al bij een sport, hier voel ik me ook wel fijn omdat het echt mijn passie is.
Ben dat vergeten te melden haha.
Ik praat met die anderen ook wel en heb wel is met een paar afgesproken maar misschien klinkt dit heel stom of overdreven maar ik ben een niveau lager geplaatst en ik merk echt dat de mensen anders zijn…

Ja ik ken dat gevoel ook. Maar nog steeds, probeer er het beste van te maken, of probeer af te spreken met je oude klasgenoten?

Jaa afspreken met je oude klasgenoten! Dat kan best :grin:
Ik zat 3 jaar op school in een hele leuke klas, op een begegeven moment ging ik verhuizen en ben ik ook van school veranderd. Nu spreek ik alsnog met m’n oude vriendinnen af, houden we zelfs 1x per maand standaard Girlsnight & ga ik naar de Sweet Sixteen’s omdat ik uitgenodigd wordt =)
Als je nogsteeds op dezelfde school zit, lijkt me dat alleen maar nog makkelijker!
Gewoon doen dus! Komt echt wel goed :grin: