Wat moet ik doen?

Hallooo, ik heb dus een ‘probleem’…
(Dit is niet mijn echte naam)

Maar ik ken een jongen al erg lang en sinds kort ben ik met hem aan het praten op whatsapp.
We wonen in een andere stad dus we zien elkaar niet zovaak, het is niet zo’n afstand die je persee met de auto moet doen want het is nog af te fietsen.
Al even heb ik het gevoel dat we elkaar leuker beginnen te vinden dus heb ik gevraagd of hij is wilde afspreken, dit vond hij wel leuk dus hadden we een datum gepland.
Een paar dagen hoorde ik niks meer van hem op whatsapp dus ik wist niet zeker of het nog door zou gaan, ook die dag zelf heeft hij niks gezegd, later kreeg ik wel weer een berichtje maar het was net of hij er niet eens meer aan had gedacht.
Mijn vraag is nu moet ik nu nóg een keer vragen of hij wil afspreken, of wachten tot hij erover begint?

Hoop dat jullie mij kunnen helpen…

Ik zou aan hem vragen waarom jullie nou niet hebben afgesproken terwijl dit wel de bedoeling was.

Waarom vraag je niet nog voor het afspreken om wat verduidelijking? Je had toch een dag van te voren nog even kunnen vragen ‘Bij wie gaan we morgen afspreken?’ oid.
Maar goed, als ik jou was zou ik wel even vragen of jullie nog gaan afspreken en waarom het er niet van is gekomen.

Ik zou het hem nog eens vragen, maar zorg dat je niet opdringerig overkomt

ik zou tegen hem zeggen dat je het jammer vind dat de vorige keer mis ging met afspreken en of hij opnieuw wilt afspreken