Wat moet ik doen?

Tis misschien een stomme vraag,
maar ik weet mij totaal geen raad meer :confused:
Mijn vriendje en ik zijn nog niet zo lang samen,
we zitten zo in het begin van een relatie, we zijn dus maar een paar weken samen.
Ik was gisteren naar hem gegaan omdat ik hem miste, hij zei dat hij echt moe was, maar wou dat ik kwam en dan gingen we gewoon samen in de zetel liggen. Dus ik ben er naartoe gegaan, en in het begin was het heel tof en gezellig, maar toen had ik door dat hij opgewonden was en seks wou, ik weet van hem dat hij een hoog libido heeft, een die zou da elke keer seks willen hebben als ik kom, ik ben deze week nu al 4x naar hem geweest en hij wou al elke keer seks, ik heb van de 4x, 2x toegestemd omdat ik ook zin had, maar die andere 2x had ik totaal geen zin en dan zegt hij echt van; ‘hoe kan dat da je geen zin hebt? je moet toch ook opgewonden zijn?’ of ‘weeral geen zin?’. ik weet dat we nog niet lang samen zijn, en ik ben niet echt gewoon om veel seks te hebben, ik ben meestal het meisje dat de boot af houdt, maar bij hem voelde ik me direct goe daarom dat ik het ook al zo snel deed. Maar nu begin ik me toch af te vragen of ik het niet wat te snel heb gedaan, omdat hij nu altij verwacht als ik kom dat we seks hebben. En is dat niet zo het geval is hij boos/teleurgesteld. Omdat ik gisteren niet wou deed hij direct afstandelijk en heb ik maar gezegd dat ik naar huis ging, hij bleef afstandelijk doen en hoe sneller ik buiten was hoe beter voor hem, dat gevoel had ik. En sinds gisterenavond heb ik hem niet meer gehoord… Nu beginnen er ook al vragen in mijn hoofd te komen van; ziet hij mij wel graag? of is het enkel voor de seks dat hij bij mij is? Wat zouden jullie doen? ik weet effen niet meer wat te doen? Ik voel me nu echt wel gebruikt en gekwetst. ik hoop dat jullie mij misschien raad kunnen geven.

Ik zou even geen contact met hem opnemen, kijken wanneer hij weer tegen jou begint te praten. En daarnaast, praat er met hem over als je weer bij hem bent? Je kunt zeggen dat je vind dat het wel heel snel is gegaan en dat dat komt doordat je je direct al zo goed voelde bij hem. Maar dat hij nu niet moet verwachten dat je iedere keer seks wilt hebben, maar dat je ook gewoon leuke dingen samen wilt doen enzo.
Dus PRAAT :slightly_smiling_face:

Liefs.

Gewoon even duidelijk met hem praten. Dat je meer bent dan alleen een sekspop en dat je niet 24/7 zin hebt. Dat is algemeen bekend dat vrouwen en sommige mannen ook dat zijn en dat hij daar geen begrip voor heeft vind ik echt belachelijk. Je moet helemaal niets. Ik zou superboos zijn als mijn vriend steeds seks verwacht.

Dankjewel voor jullie reacties! :slightly_smiling_face:
Ik ben wel iemand die heel moeilijk over haar gevoelens kan praten, omdat ik altijd bang ben voor de andere te kwetsen…
Ben nu aan het afwachten of ik vandaag nog iets hoor van hem.
We gingen normaal morgen naar de zee, maar geen idee of het nu nog doorgaat ;o

x

Zoals hierboven al gezegt is idd met hem eens praten en zeggen hoe jij je er bij voelt.
Je moet er wel op letten dat hij je met respect blijft behandelen, het is niet bepaald lief van hem dat hij boos/teleurgesteld is als je geen seks wilt. Seks is belangrijk in een relatie, maar respect voor elkaar en elkaars gevoelens is véél belangrijker.
Als je geen zin hebt heb je geen zin en dan moet hij zich daarbij neerleggen of eens de moeite doen om jou zin te doen krijgen…
Veel succes nog meid!