Wat moet ik doen

Ik zei tegen m’n vriendin ‘’ geef is nummer van iemand dan kan ik diegene gaan irriteren ‘’.
geeft ze een nummer, praat ik ermee blijkt het de populaire jongen te zijn van m’n school. en die vind mij lief en stuurt kus popetjes super cute en vind me knap maar me vriendin heeft ruzie met hem wat nu!?

Weet je zeker dat hij je ook echt leuk vind of dat ie je aan het trollen is?

Ik denk dat hij het meent… maar ik weet het niet…

Dus jij vraagt random nummers
om random mensen te pesten
ok.

Nee het ging zo :’‘Hee, mag ik een nummer van een knappe jongen’’ *Ze stuurt 2 nummers* daarna zei ze ‘’ Ga hem maar irriteren’’ *stuurt nummer*
Ik : Hee
Hij :Hee
Hi : Ken ik jou
Ik : Ik schreeuwde je naam…
hij : Ohh je was toch toen met C ze is echt irritant en arrogant (die vriendin)
Ik : Oh, ik dacht dat je me toen niet mocht
Hij : Nee ! je lijkt me aardig.

Enzovoort dus heb hem niet echt geirriteerd

Wtf je vraagt toch geen nummers om mensen te irriteren. Heel apart…

Ik zou aan je vriendin vragen of ze er geen problemen mee heeft als jij eens met hem afspreekt. Lijkt me dat ze dat niet zal hebben en dan kunnen die jongen en jij elkaar leren kennen.

Oke heel apart verhaal. Doe gewoon wat je niet laten kunt.

Apart verhaal. :’)

Ik zou hier helemaal niks mee doen. Hij noemt je beste vriendin irritant en arrogant en alleen omdat jij je gevleid voelt door zijn smileys enzo wil je met hem afspreken? Er staat nergens dat jij hem leuk vindt en ik weet ook niet of je je beste vriendin hiervoor op het spel moet zetten.

:wink:

Vreemd…
Nee maar hoe weet je zo zeker dat hij je leuk vind? Waarschijnlijk probeert hij je gewoon terug te pesten omdat je vriendin en hij niet met elkaar over weg kunnen. Maar goed, hij noemt je vriendin arrogant en irritant? Ook niet echt aardig hè… Zou hem gewoon negeren nu.

Dit dus. ik zou dit even heel goed na gaan. Ik heb ook zo iets meegemaakt. En het was dik fake! :hammer: :rage:

Hij kent me niet al te goed, hij haat me niet… en komt wel op neer dat hij geintresseerd in me is .

lekker ermee ophouden

Jullie hadden gelijk dit was fake ik haat dat joch :hammer: :hammer:

Hahahahahahaha

…jolien?

misschien een verre verwant van Jolien dan

Omg wat is dit nu weer

Zo herkenbaar. Jongens :hammer: