Wat moet ik doen

Ik ben heel erg dom geweest ik heb gevoelens gekregen voor een jongen terwijl ik al een vriendje heb… Ik weet het is heel slecht maarja ik vertelde die jongen dat ik hem leuk vond maar dat ik al een vriendje heb wilt hij gaan afspreken wat moet ik doe

Is dit jolien?

1 ga met die jongen en maak het uit met je vriend
2 blijf gewoon bij je vriend en negeer die jongen

Als je een jongen leuker vind dan je vriend is het tijd om je relatie te beëindigen.

Ik word dat gebeuren met ‘is dit jolien?’ en andere opmerkingen met jolien wel een beetje zat. Ja misschien is ze een trol of misschien is ze gewoon een jonge meid die onzeker is en een beetje aan het onderzoeken is hoe dat met jongens gaat. Reageer alsjeblieft normaal of reageer niet, want dit is absoluut niet leuk.

Nee, dat heb ik niet gelezen, maar het is dan gewoon beter om het te negeren dan er de hele tijd op te reageren, zo maak je het alleen maar leuk voor diegene dan. Maar als ik een keer tijd heb, zal ik wel eens alles lezen dan. Maar wat ik de laatste tijd heb gelezen vond ik echt niet per se trollachtig.

Omdat op het moment dat leden doorhebben dat het jolien is, er dus niet meer serieus gereageerd wordt. Jouw reactie was oké, want je vroeg het gewoon netjes, maar met ‘is dit jolien’ begint het al. Dan weet ik wel weer dat er zometeen geen normale reacties meer komen en ik het topic dus weer kan sluiten. Ik snap dat het allemaal nogal onwerkelijk klinkt aangezien het wel over veel jongens gaat, maarja. Ik ga ook niet zomaar trol lopen roepen en haar bannen terwijl dit misschien (heel sneu) wel echt is.

Sorry hoor, maar dit was gewoon een serieuze vraag of dit jolien was.

Waar ontmoet je zoveel leuke jongens in zo’n korte tijd? Ik wil wonen waar jij woont. Ben benieuwd naar je vriend trouwens.