Wat moet ik doen?

Heeeeey,
Ik vind een jongen uit mijn klas (2 havo)
Al een tijdje leuk en hij mij denk ik ook.
Want we plagen elkaar de hele tijd en we houden handjes vast en hij slaat zijn arm vaak om me heen en hij geeft me veel complimentjes.
Naddeel. Hij is een jaar ouder
Het zou kunnen dat ik nogal overdrijf maar kan dat?
Ik ben dertien dus ook nog bestwel jong.
Ik heb nog nooit een jongen gekust/gezoent.
Zelfs geen kusje op zijn wang gegeven.
Het punt is ik ben erg verlegen maar ik wil wel graag hem een kusje kunnen geven.
Ik probeer mezelf al meer open te stellen alleen is het soms heel spannend.
Oh en nog iets.
Ik zou graag verkering met hem hebben, misschien geeft mij dat een soort van vertrouwen en durf ik hem dan eindelijk een kusje te geven???
Ik vraag hem liever niet zelf verkering en via briefjes social media, vrienden doe ik het niet.
Heeft iemand misschien een tip voor me hoe ik me wat openner kan gedregen naar hem toe? Misschien vraagt hij me dan ooit eens verkering :wink:
Thanks

Hij laat wel merken dat hij jou ook leuk vindt, dus doe er wat mee! Begin eens een leuk gesprek met hem, real life of whatapp oid. Probeer een keer -alleen- met hem af te spreken, alles gaat dan wel vanzelf. Het is wat spannend, maar als het goed klikt voelt het al snel vertrouwd. En je hoeft hem niet de eerste keer direct een kus te geven, een knuffel ofzo is ook al heel fijn, toch? :slightly_smiling_face: Probeer gewoon eens wat leuks te doen samen. Zet 'm op!

Thanks @xLin
We praten wel veel op school met elkaar maar we hebben nog nooit in het echt samen afgesproken.
Hij heeft het er weleens over gehad om samen een ijsje te eten maar uiteindlijk is daar nog niks van gekomen.

Dan zeg je: wanneer gaan we nou eindelijk eens dat ijsje eten? :grinning: