Wat moet ik doen.

Ik zal het kort en bondig uitleggen.

Mijn vriend is voor de derde keer vreemdgegaan,
Niet met ‘zoenen’ enzo, maar op emotioneel gebied, flirten met andere meiden, hij noemde haar, zijn favoriet enz.
Nu wil ik hem vergeven, en wil ik het vergeten, maar
hij wil vrienden met haar blijven.
Hij heeft haar op diverse online apps, en heeft nog regelmatig contact met haar.
Als ik hem vraag haar te verwijderen word hij boos.

Hij zegt dat hij me begrijpt maar wil haar niet verwijderen…

Wat moet ik doen?
Stel ik me aan?

Uitmaken. Zo eentje wil je niet hebben als vriend lijkt mij.

Ik vind dat jij je niet aanstelt.

Ben je gelukkig in deze relatie?
Denk je dat je vriend nog gaat/kan veranderen, of dat dit vaker gaat gebeuren? Of valt er wat te veranderen na een goed gesprek?
Zo nee, dan zou ik het zeker uitmaken.

De laatste keer dat hij vreemd is geweest voor deze keer was al wel 2 jaar geleden,
( In een relatie van 3 jaar)
Ik denk wel dat hij kan veranderen, en hij heeft er ook echt spijt van…
Maar hij wil haar dus niet verwijden…

Als hij zoveel spijt heeft, zou hij het wel bewijzen door haar te verwijderen lijkt me… Het zou voor mij in elk geval niet echt overtuigend werken als mijn vriend zich daarna nog zo gedroeg.

Uh. Hij is 3x vreemd gegaan? Ik zou hem dus écht niet vergeven. De eerste keer zou een fout kunnen zijn en dat je hem dan wilt vergeven kan ik me nog voorstellen, maar 3x? Nah.
En dat hij haar niet wilt verwijderen voor jou vind ik helemaal erg. Als hij echt van je hield en zoveel spijt zou hebben, had hij haar al lang verwijderd.

Dumpen, en hard.

Als het voor de derde keer gebeurd is, gebeurt het zeker ook nog een vierde keer. Dit wil je niet blijven meemaken, hij verdient jou niet. Hij verdient het niet om vergeven te worden