wat moet ik doen?

Ik ben verliefd op een jongen die bij mij op school zit. Alleen hij heeft een vriendin en die zit in zijn nieuwe klas. Ik heb alleen het idee dat het niet zo heel erg goed meer loopt in hun relatie. Wat ik vooral niet van plan ben is stoken, daar krijg je alleen maar problemen mee. Moet ik wachten tot het uitgaat en dan pas iets doen (het meisje is niet mijn beste vriendin of een van mijn goede vriendinnen dus heel veel problemen zal het ook niet opleveren hoop ik) of moet ik hem echt helemaal vergeten?

Ik zou niet ‘wachten’ totdat het uit gaat, maar als het uit gaat dan kan je best wat proberen.

Niet echt gaan wachten totdat het uitgaat, zoals meer hier zeggen, maar ook zeker niks proberen om ze uit elkaar te drijven. Gelukkig ben je dat niet van plan!

Ik zou hem inderdaad voorlopig even uit je hoofd zetten en als het uit is pas iets gaan ondernemen. Het ligt natuurlijk ook aan de situatie, want je wilt denk ik ook geen ruzie.

Ik zou niets doen tot het uitgaat, mocht het uitgaan dan kun je actie gaan ondernemen, maar voor die tijd is dat echt not done.