Wat moet ik doen?

heee. Ik zit met een probleem. Na echt een topdate te hebben gehad hier het vervolg. die minder top was

Hij ging naar mij toe en we hebben hier horror gekeken, heel cliche. Zegt die ‘ik weet niet of ik naar jou of naar de film moet kijken’. Dus ik antwoord met ‘kijk maar naar de film die is veel leuker.’ zegt die ‘je wil nu dat ik iets ga zeggen he?’ ik: ‘ja’ hij: ‘Dat dacht ik al maar ik doe het niet.’ ooh hierom vind ik hem zo leuk. dat het niet direct een jongen is van hee je bent knap enzo. Nu moet ik een beetje mn best doen.
Na de film zijn wouden we slapen. Alleen we hadden dus seks. Voelde allemaal heel goe en heel vertrouwd enzo blabla.

Nu een week na de date zegt hij bijna niks meer tegen mij. We hebben geen grappige gesprekken meer enzo. Ik voel mij super verneukt. Ik heb hem ook al opgebeld maar hij zei dat hij mij niet het bed probeerde in te krijgen en at hij het leuk vond om met mij om te gaan. Oke ik geloofde dat. Daarna ging het even weer als vanouds en nu heeft ie gisteren helemaal niet terug geappt. Later kreeg ik een berichtje met dat die 11 uur gewerkt had. Ik heb niks terug gestuurd en heb vandaag ook niks van hem ontvangen.
Ik heb echt de neiding om te appen: Hee. Deed je het echt niet alleen maar om e seks? Zn indruk krijg ik nu echt van je. Want eerst moest je ook werken maar toen appten we wel gewoon. Dus komt er nog een derde date of niet? Dat ik nu zo makkelijk was, betekend niet dat je aar op een respectloze manier mee om moet gaan. Ik voel mij nu echt gebruikt en vies. En als het niet alleemaal om de seks ging maar omdat je het gezellig vond. Laat dat dan merken en doe meer moeite.
maar dan voel ik mij zo wanhopig overkomen
Wat moet ik doen?

Misschien hem eens persoonlijk aanspreken i.p.v. te appen/sms-en?

+Zeggen dat je het niet fijn vind dat je zo weinig van hem hoort de laatste tijd?
Al moet ik wel zeggen dat ik dat ergens wel begrijp als je 11 uur moet werken…

Ik zou het niet op die manier zeggen hoe jij het nu typt want dan is het net of je hem de schuld geeft maar gewoon hem weer mee uit vragen.

Alleen we wonen 2 uur bij elkaar vandaan. Ja ik begrijp het ook wel maar ik ben een beetje onzeker of die echt moet werken of hij dat gewoon als een smoes gebruikt

Niet onzeker zijn. Waarom zou die daar over liegen?

Nou misschien wil hij mij gewoon niet meer zien of spreken en daarom zegt dat die aan het werk is

Ik denk dat hij dan gewoon helemaal niet zou antwoorden…

opzich heb je daar een punt. maar hij heeft vandaag de hele dag niks gestuurd

Lekker onduidelijk allemaal weer inderdaad. Ik ben bang dat ie daar in eerste instantie wel op uit was ja. Maar misschien dat ie ergens toch meer voor je voelt, alleen vind ie dat zelf nog wat raar? Weet niet wat voor type jongen het is.

En heb jij al iets gestuurd? Want in dat geval zou ik gewoon iets sturen.

Zoals anderen ook al zeggen zou ik je oordelen en verdenkingen (dat hij je alleen heeft gebruikt voor seks) nog even voor je houden. Probeer weer een keer met hem af te spreken en kijk hoe het gaat.
Jij ergert je eraan dat hij je een hele dag niks gestuurd heeft, maar het is andersom toch net zo goed zo? Jij hebt ook de hele dag niks laten horen en het zou best kunnen dat hij nu net zo verward is als jij.

hij zegt wel van ja ik vind het leuk om met je om te gaan maar ik doe dit noot zo vaak en dit en nieuw enzo

nee ik ook niet

Ik zou gewoon iets luchtig sturen naar hem. Want hij stuurt misschien een hele dag niet naar jou, maar jij toch ook niet naar hem?

Probeer je niet op te dringen, misschien is het dat waar hij op afknapt. Laat hem het initiatief nemen en wat moeite doen voor je. Zo ontdek je vanzelf of hij echt voor je wil gaan! Maar dat is natuurlijk wat ik zou doen :slightly_smiling_face:

1 ding, het is een man. Die zijn ten eerste al onbegrijpelijk. Vraag hem gewoon nog een keer mee uit als je dat wil en wacht geduldig todat hij antwoord. Als hij lang niet antwoord is hij best wel een lul maar waarschijnlijk nie geintereseerd in nog een date. Maar je kan er niks aan doen en je moet niet aandringen. Wacht dus rustig en ga anders verder met je leven, een man verpest niet alles of wel :1

oke ik wacht rustig af. heb hem net een appje gestuurd met antwoord met de vraag waarmee hij gisteren was geeindigd.

die zin van “doe meer moeite” zal waarschijnlijk hard aankomen dus ik zal het rustiger aanpakken
Xx

Als hij gister met een vraag eindigde waarop jij niet geantwoord hebt vind ik het eigenlijk vrij logisch dat hij gister de hele dag niet tegen je gepraat heeft.