heee. Ik zit met een probleem. Na echt een topdate te hebben gehad hier het vervolg. die minder top was
Hij ging naar mij toe en we hebben hier horror gekeken, heel cliche. Zegt die ‘ik weet niet of ik naar jou of naar de film moet kijken’. Dus ik antwoord met ‘kijk maar naar de film die is veel leuker.’ zegt die ‘je wil nu dat ik iets ga zeggen he?’ ik: ‘ja’ hij: ‘Dat dacht ik al maar ik doe het niet.’ ooh hierom vind ik hem zo leuk. dat het niet direct een jongen is van hee je bent knap enzo. Nu moet ik een beetje mn best doen.
Na de film zijn wouden we slapen. Alleen we hadden dus seks. Voelde allemaal heel goe en heel vertrouwd enzo blabla.
Nu een week na de date zegt hij bijna niks meer tegen mij. We hebben geen grappige gesprekken meer enzo. Ik voel mij super verneukt. Ik heb hem ook al opgebeld maar hij zei dat hij mij niet het bed probeerde in te krijgen en at hij het leuk vond om met mij om te gaan. Oke ik geloofde dat. Daarna ging het even weer als vanouds en nu heeft ie gisteren helemaal niet terug geappt. Later kreeg ik een berichtje met dat die 11 uur gewerkt had. Ik heb niks terug gestuurd en heb vandaag ook niks van hem ontvangen.
Ik heb echt de neiding om te appen: Hee. Deed je het echt niet alleen maar om e seks? Zn indruk krijg ik nu echt van je. Want eerst moest je ook werken maar toen appten we wel gewoon. Dus komt er nog een derde date of niet? Dat ik nu zo makkelijk was, betekend niet dat je aar op een respectloze manier mee om moet gaan. Ik voel mij nu echt gebruikt en vies. En als het niet alleemaal om de seks ging maar omdat je het gezellig vond. Laat dat dan merken en doe meer moeite.
maar dan voel ik mij zo wanhopig overkomen
Wat moet ik doen?